Gå til innhold

Blir det helt feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en gutt på 5 år gir lillesøster på 1,5 år nuss på munn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes da ikke noe galt med det, i mine øyne :)

Han er vell glad i lillesøsteren, og ser kanskje at foreldrene gir nuss på munnen til jenta:)

Skrevet

Det synes jeg høres ut som en snill og omsorgsfull storebror som er glad i lillesøsteren sin :)

Skrevet

Ja nettopp det mener jeg også, men mannen mener det er ekkelt pga dem er søsken.... :(

hi

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Ja nettopp det mener jeg også, men mannen mener det er ekkelt pga dem er søsken.... :( hi

De er små uskyldige sjeler som ikke vet annet enn at nussing er som kos. Er jo mannen din som har fæle tanker rundt dette og burde jobbe med dette selv.

Skrevet

Ikke rart eller ekkelt i det hele tatt! Jeg nusser min sønn på munnen selv, hvis jeg får lov av han. Han er tre.

Skrevet
Ja nettopp det mener jeg også, men mannen mener det er ekkelt pga dem er søsken.... :( hi

Jeg må si meg enig med mannen din...

Synes den sags er forbeholdt å skje mellom voksne mennesker.

Skrevet

Herlighet, det er barn vi snakker om her. Å tillegge dem motiver som vi voksne har, det er DET som er sykt, ikke at de gjør noe sÅ uskyldig som dette.

Skrevet

Jeg synes man er ganske pervers om man klarer å tillegge et uskyldig nuss mellom storebror og lillesøster noen som helst egenskaper som kan beskrives som "ekkelt".

Skrevet

Det er ikke noe seksuelt i å nusse lillesøster på munnen. Jeg blir faktisk skremt av at voksne mennesker kan tillegge så små barn seksuelle egenskaper på den måten der.

Skrevet

Syns ikke andre en par skal kysse hverandre på munnen. Kysser ikke barna mine på munnen.

Forstår ikke at søsken er verre enn andre forresten. De deler i alle fall en del bakterier allerede.

Skrevet
Syns ikke andre en par skal kysse hverandre på munnen. Kysser ikke barna mine på munnen. Forstår ikke at søsken er verre enn andre forresten. De deler i alle fall en del bakterier allerede.

Hvorfor mener du bare par skal kysse hverandre på munnen? Hvis det er bakterier du er redd for, så burde vel strengt tatt ikke par kysse hverandre heller?

For øvrig tipper jeg "leppebakterier" utgjør 0,00001 promille av alle baskelusker en unge utsetter seg selv for i løpet av en dag :)

Skrevet

Jeg er selv av dem som ikke susser ungene på munnen, jeg koser, klemmer og nusser nesten alle andre steder, men nusser de ikke på munnen. Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg gjør det bare ikke...

Men jeg ser overhodet ingenting galt i at to søsken på den alderen gjør det altså, det er jo en helt uskyldig handling og egentlig ganske søtt.

Mannen din kan roe seg helt ned og være sikker på at lenge før gutten kommer i puberteten og skjønner hva seksualitet er for noe kommer han til å slutte med å nusse lillesøster ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...