Gå til innhold

Hvor gode er mennene deres i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer hva som er vanlig å "kunne" blant mannfolka..

Min mann var jomfru da han traff meg, vi har vært gift i to år, har aldri brydd meg å lære han noe av det jeg syns er godt før nå..nå har han lært seg "kom hit" bevegelsen, og jeg mener selv at det er ikke alle menn som har lært seg den på egenhånd. Tar jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, hva i alle dager er "kom hit bevegelsen"?

Skrevet

Hehe...det llurte jeg også på...... :)

Skrevet

Det er vel når man har to (eller fler) fingre opp i skjeden, og vinker mot seg. Altså, stimulerer g-punktet? Var det jeg tolka det som i allefall.

Skrevet

Min mann er veldig god i senga;-) har blitt bedre med årene , var ikke like god i begynnelsen kan du si.

Men den som venter på noe godt , venter ikke forgjeves heter det;-) og det var virkelig verdt å vente på!!

Jeg må også spørre om den kom her bevegelsen, den tror jeg at jeg har gått glipp av.

Skrevet

For å få vaginal orgasme og stimulere g-punktet. Med "den kom hit bevegelsen" så tar du ikke fingrene ut og inn av skjeden, men fram og tilbake. Innsiden av fingrene skal være vendt mot magen din når fingrene er inni og han stimulerer g-punktet.

Skrevet

Haha, jeg har heller aldri hørt om "kom hit" trikset, men skjønner jo hva du mener :D

Har nok ikke kommet på dette av seg selv, men kanskje han har lest om det? Gjort litt research for å please deg? :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Aldri tenkt at det heter "kom hit" trikset :-p hahaha..

Her er det lett, samboeren er den beste sexpartneren jeg har hatt, eneste mannfolket som har gitt meg orgasme :-p

Skrevet

Mannen min er fantastisk i senga. Har bare vært et par i 4 år, jeg har hatt sex med ca 15 menn før han, men mannen min er den eneste son har gitt meg vaginal orgasme. Han gjør alt han kan for å tilfredsstille meg. Han er helt perfekt i senga :) det eneste er at jeg til tider kunne ønsket meg en "kjapp en".. Med han så varer det alltid så lenge.. Luksusproblem. :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Aldri tenkt at det heter "kom hit" trikset :-p hahaha.. Her er det lett, samboeren er den beste sexpartneren jeg har hatt, eneste mannfolket som har gitt meg orgasme :-p

Samme her :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Aldri tenkt at det heter "kom hit" trikset :-p hahaha.. Her er det lett, samboeren er den beste sexpartneren jeg har hatt, eneste mannfolket som har gitt meg orgasme :-p

Godt å høre det ikke bare er meg! Venninnene ser jo rart på meg, som om det feiler meg noe, når de får nyst i at han er den eneste, de vet jo at det har vært en del menn/gutter... De hadde vel tenkt noe annet :-p hehe

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Godt å høre det ikke bare er meg! Venninnene ser jo rart på meg, som om det feiler meg noe, når de får nyst i at han er den eneste, de vet jo at det har vært en del menn/gutter... De hadde vel tenkt noe annet :-p hehe

He he, som jeg skulle skrevet det selv :P

Men var liksom ikke så mye å gå glipp av når ikke jeg visste hva det gikk ut på ;) Nå derimot... :P

Skrevet

Min er elendig..

Huff. Det er den eneste negative tingen med han.

Alt annet er helt fantastisk..

Aner ikke hva jeg skal gjøre og har gitt helt opp.. Han har virkelig ikke peiling og vi er på helt forskjellige planeter i senga.

Han har masse merkelige fetisjer og fantasier som jeg finner avskyelig og frastøtende. Ihvertfall totally turnoff og merkelig..

Ikke er han i stand til å tilfredstille seg selv heller uten meg tilstede..

Angående kvinnekroppen er han absolutt helt blank.

Han er kun fokusert på disse greiene som tenner han og klarer faktisk ikke bare ha vanlig normal sex.

Da snakker jeg vanlig misjonær eller doggy f.eks.. Det funker bare ikke.

Jeg hater å være oppå, det gjør han å, så vi sliter max kan du si..

Men skilsmisse kommer aldri på tale bare så det er sagt.

Hvordan har dere lært opp deres menn??? *hjeelp*

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
He he, som jeg skulle skrevet det selv :P Men var liksom ikke så mye å gå glipp av når ikke jeg visste hva det gikk ut på ;) Nå derimot... :P

Er ikke snakk om å gå glipp av det igjen nei ;) hoho

Skrevet
Min er elendig.. Huff. Det er den eneste negative tingen med han. Alt annet er helt fantastisk.. Aner ikke hva jeg skal gjøre og har gitt helt opp.. Han har virkelig ikke peiling og vi er på helt forskjellige planeter i senga. Han har masse merkelige fetisjer og fantasier som jeg finner avskyelig og frastøtende. Ihvertfall totally turnoff og merkelig.. Ikke er han i stand til å tilfredstille seg selv heller uten meg tilstede.. Angående kvinnekroppen er han absolutt helt blank. Han er kun fokusert på disse greiene som tenner han og klarer faktisk ikke bare ha vanlig normal sex. Da snakker jeg vanlig misjonær eller doggy f.eks.. Det funker bare ikke. Jeg hater å være oppå, det gjør han å, så vi sliter max kan du si.. Men skilsmisse kommer aldri på tale bare så det er sagt. Hvordan har dere lært opp deres menn??? *hjeelp*

Kan prøve å komme med et svar og hjelpe om du utdyper litt mere. Hva tenner han på og hva slags fetisjer? Hvorfor funker ikke vanlig misjonær og doggy? Og hva liker DU, og ønsker du av han? Hva er problemet?

Skrevet
Det er vel når man har to (eller fler) fingre opp i skjeden, og vinker mot seg. Altså, stimulerer g-punktet? Var det jeg tolka det som i allefall.

åja. Haha. Jeg så for meg sånn når man liksom tar fingeren og sier "kom hit", og at det liksom var et must at alle menn skulle gjøre for å forføre ei jente!

Skrevet

hæ? så får meg en mann som sier kom hit mens han sitter i senga??hahahaha.

tja, er vel grei nok, men siden han er dårlig på å kommunisere så er han ikke så god allikevel. god sex= kommunikasjon.

Skrevet

Min mann er goood senga :) har vert sammen i snart 3 år no og de går nesten ikke en dag uten sex ;) han gir meg mange orgasmer og er opptatt av at eg skal komme og :) eg har so innmari lyst til og få til vaginal orgasme men får de ikke til :( tar de lang tid og få de me den kom hit bevegelsen? går de ann og gjør på egenhånd for og trene litt?

Skrevet

Han er rett og slett fantastisk! Men vi er veldig heldige og liker akkurat de samme tingene. Han er litt dominant og definitivt sjefen i senga, mens jeg er sub og gjør som jeg blir fortalt. Blir våt bare av å tenke på sex med han. Deilig...

Skrevet

Mannen min er sendt ifra himmelen :)

Grunnen til det er at han er åpensinnet, nysgjerrig, utforskende og ikke minst han elsker når jeg retter på/sier ifra for at det skal bli bedre (ved f.eks oralsex).. For det han tenner mest på er å se meg nyte sex, på best mulig måte.

Jeg er BDSM'er med mine rare fetisher :P Mens han er normalt mot mer "kinky". Så jeg har endelig funnet en mann som klarer fint gi meg de elementene ved BDSM som jeg trenger for å nyte sex, som stoler på meg maksimalt så vi kan inkludere andre i sexakten og nyter det med meg.

Eneste jeg skulle ønske var at han hadde litt lettere for å komme.. Som noen nevnte - savner av og til en kjap en.. :)

Skrevet
Min mann er goood senga :) har vert sammen i snart 3 år no og de går nesten ikke en dag uten sex ;) han gir meg mange orgasmer og er opptatt av at eg skal komme og :) eg har so innmari lyst til og få til vaginal orgasme men får de ikke til :( tar de lang tid og få de me den kom hit bevegelsen? går de ann og gjør på egenhånd for og trene litt?

prøv deg sammen med mannen. å få vaginal orgasme krever trening. Få han til å gjøre den "komhitbevegelsen". Ikke ut og inn. Også må han gjøre det fort. Den kan kjennes som du må tisse, og det er normalt. Kom over det, og fortsett. Da vil du kunne komme. Det krever øvelse. Fort og effektivt. Good luck fra ei som ikke har fått det til helt enda selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...