Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hva skulle dere handlet? IKEA er et godt stykka unna her, men svigermor har tilbudt seg å kjøpe med seg dersom det er noe vi trenger, så trenger tips, kommer alltid på noe etterpå når det er for sent.
Regnbuemamma Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 LYS! kubbelys,telys,kronelys osv.. kjempegode lys
Følelsesvims Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Oppbevaringsesker. Bordlamper. Rammer. Glass/kopper/servise. Batterier. Håndklær. Du kan jo bare titte litt på nettsidene deres?
Ulldott Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Expedit rominndeler/hylle er kjekke. Batteri kjøper jeg alltid på ikea.
Tommelopp! Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Sjekk ut ikea sine nettsider! Ellers så tenker jeg at dersom du ikke kommer på noe du trenger fra der, hvorfor skal hun kjøpe noe for deg? Men nå er jeg på veg til å bli veldig anti-materialist da, så jeg er kanskje bare litt "rar"..
Musemorbr / Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Nå er ikea superlangt unna der vi bor nå, så jeg holder meg ikke oppdatert på hva de har. De tingene vi har derfra er en diger barnepuff, baderomsskap og noen pynteputer til sofaen. Minnes at putetrekkene kostet under 10kr stk. Vi har vel også noe kjøkkenutstyr og sånn småplukk. Vi hadde ikke barn sist vi var der, så i dag ville jeg sikkert ha gått amokk i barneavdelingen. De har alltid så kule bamser og sånn, og helt sikkert fine barnemøbler.
Rosepus™ Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 (endret) Lag deg en handleliste på ikea.no, og send lista på mail til svigermor Jeg kjøper mye lys der, spesielt telys. Endret 7. august 2012 av Rosepus™
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Jeg tror jeg ville brukt ca 20 minutter å gå til ikea, kanskje bare 15 Det jeg vet er at ikea har utrolig billige lyspærer, de selger de med tap, så kanskje du skulle ta med deg en pall med lyspærer.
mrsrogaland. Skrevet 7. august 2012 #10 Skrevet 7. august 2012 Bor 10 min fra Ikea her i Sandnes. Bruker å kjøpe telys. Kjempebillig. 100 telys koster 17 kr.. Og stearinlys. 100 kr for 100 stearinlys. Kubbelys er 4 små for 15 kr. Ellers kjøper jeg ikke så mye på ikea. Syntes det fort ser billig ut og "alle" har mye av det samme. Men fin butikk som man kan finne mye fint og praktisk i. Men ta å gjør som de andre sier, sjekk ut nettsidene deres.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 7. august 2012 #12 Skrevet 7. august 2012 Servietter kjøper vi alltid!!
Ennai Skrevet 7. august 2012 #13 Skrevet 7. august 2012 Hadde jeg hatt pengene til det akkurat nå skulle jeg kjøpt barnemøbler der. bord, stoler, oppbevaringsmuligheter ol. innbiller meg de har i heltre så de varer jo en liten evighet og:-) ellers som de andre her sier: stearinlys, servietter, småplukk til kjøkken, batterier ol. mye kjekt der egentlig:-)
Nickey Mouse Skrevet 7. august 2012 #15 Skrevet 7. august 2012 Batterier, diverse lys og servietter. Jobber like ved IKEA og pleier å stikke innom for å kjøpe når det er tomt hjemme.
Elina Skrevet 7. august 2012 #16 Skrevet 7. august 2012 Sånn badekrakk de har der, slik at barna når opp til vask og do. Kjøpte det i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå