Gå til innhold

Legowear vinterdress, noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en Legowear vinterdress.. jenta mi fyller 1 år i desember, og bruker 74 i klær nå.

Noen som har erfaring med kvalitet på disse dressene? og hvordan er de i strørrelsen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt LegoWear til litt eldre barn. Tror min yngste var to år da hun fikk den. Og jeg elsker dem! Jeg har hatt Isbjörn, Reima, LegoTec og mange andre, og min mening er at LegoTec er kraftig undervurdert!

Det er en fantastisk fin og deilig dress, samtidig som den er funksjonell og slitesterk. Mitt eldste barn er en liten gærning, og han brukte Legodressen to sesonger, der det besto i å trykke seg inn i busker, bade i vanndammer skli nedover bakker uten snø and so on.. Den holdt som bare det! Ikke en eneste fleng har det blitt i den! (Til sammenligning betalte jeg 600 kr på Lindex for en dress det ble hull i etter to uker. Jeg følte jeg ikke kunne klage siden sønnen min faktisk ikke bruker dressene på helt normal måte ;) )

Skrevet

Tusen takk for svar!

Da håper jeg at jeg har gjort en kupp nå.. :-)

Akkurat kjøpt en vinterdress til 70% avslag! :-) Hjelper litt da dressen koster 1200,- ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...