Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Mini går siste året i barnehagen og er full av liv. Lurer på å starte med turn to ganger i uken fra høsten av. Går og på svømmekurs en gang i uken, tror dere at dette blir for mye? Vi trenger ikke å møte opp hver gang altså, men jeg vil ikke at hverdagen vår bare skal bli stress. Samtidig tror jeg dette er en flott aktivitet og et godt utgangspunkt for senere idretter..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Jeg synes det er for mye i tillegg til barnehagen. Etter min mening er det fint med en aktivitet, men 3 ettermidager i uka synes jeg er for mye. Det ville i hvertfall være for mye for mine barn. De har behov for både å roe ned hjemme og besøke venner også.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 I utg.pkt syns jeg ikke de trenger så mye faste aktiviteter når de går i barnehagen. Men jeg vurderer allikevel å la min snart 4 åring begynne på turn. Vi har nylig flyttet hit vi bor og kjenner ikke så mange, har heller ikke så mange barn i nabolaget der vi bor nå(midlertidid) så han har ikke kontakt med så mange barn utenom barnehagen. Derfor vurderer jeg å prøve turn slik at at han får litt omgang med andre utenom barnehagen. Vet at noen fra avdelingen på bhg også går på turn, så han vil jo møte igjen noen av de, men det gjør jo ikke noe.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 I utg.pkt syns jeg ikke de trenger så mye faste aktiviteter når de går i barnehagen. Men jeg vurderer allikevel å la min snart 4 åring begynne på turn. Vi har nylig flyttet hit vi bor og kjenner ikke så mange, har heller ikke så mange barn i nabolaget der vi bor nå(midlertidid) så han har ikke kontakt med så mange barn utenom barnehagen. Derfor vurderer jeg å prøve turn slik at at han får litt omgang med andre utenom barnehagen. Vet at noen fra avdelingen på bhg også går på turn, så han vil jo møte igjen noen av de, men det gjør jo ikke noe. Det blir da forresten snakk om en dag i uka. I tillegg skal vi prøve å gå mer i svømmehallen, men det blir jo med familien og max en gang i uka og muligens mest på lørdager.
Mamma_til_2 Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 det er for mye med 3 dager i uka, går kanske bra i 2 uker men så bynner mini og bli sliten og det går utover bhg, en dag turn eller svømming er nok mener jeg.
lille sprelle Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Aktiviteter 3 kvelder i uken er for mye etter min mening. Det kan først bli aktuelt når de kommer litt opp i barneskolen synes jeg. Det gjelder både i forhold til stress, samvær som familie og hvor slitent barnet blir. Det er jo full fres i barnehagen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå