Gå til innhold

hvilke aktiviteter går barna dine på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammle er barna??

¨hva går de på??

trenger idee til min på 4 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre gutter på sju og snart fem går foreløpig kun på fotball.da er det en trening og en kamp i uka,tenker at det holder med det et par,tre år til.eller så vet jeg om mange som går på svømming,karate,turn osv.

Skrevet

Gutt 7år går på turn fire dager i uka.

Skrevet

Gutt 11, driver med fotball og bueskyting. Gutt 4,5 er med på bueskyting. Også deltar vi på terrengløp for barn og "fjellgeita" (et turorienteringsopplegg) når det passer for oss.

Tviler på at minsten hadde vært med på noe organisert om han ikke hadde storebror å strekke seg etter da, for han har jo ikke akkurat behov for fritidsaktiviteter enda! ;) Storebror var med på et sang og musikk-opplegg gjennom kulturskolen da han var 4, men det var fordi jeg hadde lyst, og ikke noe han bestemte selv. Vi var ikke med så veldig lenge for å si det sånn..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fotball på eldste. Og det holder! Kamper, trening, cup, trening, kamp..... Minste er 5 og foreløpig ikke med på noe. Han skal etter planen starte med fotball til våren

Skrevet

9,5 år: Taekwondo og fotball

7,5 år: Dans (street og brake) og fotball

5 år: Taekwondo

3 år: Ingenting enda. Lurte på dans, men det var så vanvittig dyrt at det ikke blir aktuelt likevel når hun er så liten.

Skrevet

2 år og går på svømming. Skal ta en pause nå da, og heller begynne på barnetrim. Han er kanskje liten i alder, men han trenger det. Han ruller allerede kråke, og er høyt og lavt.

Gjest mamma til 2 jenter:)
Skrevet

Snart 4 år, skal begynne på turn (aldri gått på noe før)

Snart 6 år, skal begynne på dans ( tidligere gått på turn)

Satser stort på at de blir håndballspillere etterhvert:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...