Gå til innhold

Advarsel til dere som har kommet i skade for å knuse iPhone/iPad:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bruk KnustEple.no !

Jeg sendte inn iPhonen min dit for snart fire uker siden, de har oppgitt at den vil bli reparert og sendt innen 24 timer. Jeg har fremdeles ikke fått den tilbake. Jeg får ikke svar på mail eller telefoner, og skal ta saken videre til Forbrukerrådet.

Skriver en advarsel her, for de meldingene jeg har lagt ut på facebook siden deres, sletter de bare.

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Ettersom vi ikke har noen saker av telefoner bortkommen i posten eller andre enheter som ikke er mottatt returnert ser vi det merkelig at du skriver dette her i stedet for å ta kontakt med oss!

Vi takker kunden som gjorde oss oppmerksom på dette og vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] / 98807226.

Eventuelt, fint om du evt legger ved ordrenr.

Skrevet

Seriøst?? Hvordan skulle knust eple vite at dette innlegget ble publisert her??

Skrevet

Du tuller knust eple? Har dere folk som sitter å googler etter ting som blir skrevet om dere ? Lukter svidd lang vei. Til Hi beklager at dette har skjedd deg.

Skrevet

Det står jo at det er en kunde som har gjort de oppmerksom på dette innlegget..

Skrevet

Hei!

Ettersom vi ikke har noen saker av telefoner bortkommen i posten eller andre enheter som ikke er mottatt returnert ser vi det merkelig at du skriver dette her i stedet for å ta kontakt med oss!

Vi takker kunden som gjorde oss oppmerksom på dette og vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] / 98807226.

Eventuelt, fint om du evt legger ved ordrenr.

HI sier jo at hun har skrevet på FB-siden deres, samt ringt og sendt meldinger flere ganger. Altså har hun tatt kontakt flere ganger før hun skrev inn her!

Synes det virker litt rart at dere går inn her å prøver å slukke brann, kan dere ikke bare svarer på henvendelsene til kunden deres diirekte? Så slipper dere jo å dumme dere ut! :P

Skrevet

Har også hørt at knusteple ikke er bra. (kke jeg som brukte dem, men broren min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...