Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Har kjøpt 2 vinterdresser,1 fleccesett,1 ulljakke,1 hettegenser,1 pannebånd,1 lue og 1 body for 600 kr. Hurra for salg. Og jeg fikk veldig god service på barnas hus. Vinterdressene jeg skulle kjøpe var ikke kommet inn enda få de ba om å få tlfnr mitt. 1 time senere ringte de,men jeg rakk ikke tlf så de sendte meg en sms om jeg ville legge av dressene til i morgen Har hørt at det er så dårlig service på barnas hus så ville skryte litt av de..
Gjest -ia- Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Elsker å gjøre kupp! Gjorde også et i går på barnas hus. Kjøpte barnevogn og fikk gratis Voksipose med på kjøpet! Og bilstol, og stellekommode, madrass, sengetøy, helseteppe, bleiebøtte-refill, tåteflasker osv. Og alt kom totalt på litt over 10 000,-. Kjempefornøyd!
**lykke!!** Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Oi, det var ikke gale nei. Hvilke vinterdresser er det?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2012 Reflex . 199 kr på barnas hus.
Nirgal Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Gjorde og kjempekupp på barnashus i dag, dress+fleecedress+vognpose+lekegring til 1800:D samt at jeg bestilte miniature jakke til snuppa for 350 kr,- weeeh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå