Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg vet jo at det gjør det..Men altså. Jeg begynner på høyskolen i en annen by nå om et par uker, det er tre kvarters reiseveg med tog. Ungene skal leveres i barnehagen først, og hentes på ettermiddagen. JEg hadde egentlig hjelp til det, men så ville visst karmaen det sånn at jeg sitter igjen med unger-og ingen kjæreste, så da må man jo bare brette opp og ordne selv. Det vil altså fra jeg drar fra skolen til vi er hjemme ta ca tre timer..og så skal det være middag etc før leggetid. Er det noen av dere her inne som er superflinke på det med organisering av tid? Eller bør jeg rett og slett innse at jeg er ferdig i denne byen, og bør flytte på oss? Snakk om tre år.. Og jada, jeg vet dette var like oversiktlig som fluer på møkk..
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Det kan fungere, men jeg vet at jeg ikke hadde verken orket eller hatt tid til en slik timeplan. Jeg er student ved høgskole og hadde i utgangspunktet tenkt å pendle 10 mil hver dag (5 mil hver vei). I dag er jeg utrolig glad for at jeg flyttet på meg isteden for med levering i barnehage, forelesning, gruppearbeid, egenstudie, arbeidskrav, henting i barnehage, handling, middag, husarbeid osv. så hadde jeg ikke hatt en sjangse. Man klarer ofte det man vil så jeg skal ikke være negativ og du vet ikke om det går før du har prøvd, men det er kanskje ikke så dumt å tenke på å flytte litt på seg. Lykke til!