Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 mannen min og jeg går hos 3 psykologer totalt. vi har en hver oss som vi prater med alene. og vi går oss den 3 sammen, når vi er hos den 3 er de to andre med og for å få et bilde av helheten. problemet er at siden juni så får vi ikke tak i disse på tlf. mannen skulle hvert på flere møter som er brutt fra dems sin side. får meld senere at psykologen har hvert syk, eller annet har oppstått. jeg har prøvd å få tak i min psykolg i noen uker nå. men hun svarer ikke. vet det er ferie tid. men syns jo de kunne si ifra når de har ferie og ikke. så vi vet. vi går hos gratis psykologer, har ikke penger til å gå til annet. men syns likevell dette er dårlig. mannen er tydelig deprimert. han har det tungt om dagen. får ikke hjelp. hva gjør ejg videre nå?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 har du mail info til de da? har de sentralbord, andre på kontorene sine?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 har du mail info til de da? har de sentralbord, andre på kontorene sine? har ikke mail adresssen dems. har ikke nr til sentralbord. prøver å få tak i det. men finner det ikke på nettte.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 søkt på adressen deres eller tlf. nr på gulesider?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 søkt på adressen deres eller tlf. nr på gulesider? prøvd men finner ikke,.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Er det på DPS? Spør i så fall de som jobber der når psykologene er tilbake.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Er det på DPS? Spør i så fall de som jobber der når psykologene er tilbake. ja er på dps,. jeg fikk tak i et nr nå,. ringte dit. ingen av de vi prater med er tilbake før om to uker. jeg kjenner dette er håpløst. får ikke hjelp,. gått nå snart to måneder uten å høre noe fra de. de skulle kontakte oss for time. og når vi prøver å ringe så får vi ikke tak i noen.
Soon to be mum Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Har du/dere prøvd å møte opp på kontoret personlig? Hvis de ikke er der, kan det hende at det henger en lapp der med beskjed om hvorfor de ikke er til stede, og evt når de kommer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Har du/dere prøvd å møte opp på kontoret personlig? Hvis de ikke er der, kan det hende at det henger en lapp der med beskjed om hvorfor de ikke er til stede, og evt når de kommer tilbake. nei. ingen av oss har hvert der peronlig. vi får til svar nå at de er på ferie.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #10 Skrevet 7. august 2012 kjenner jeg bare blir lei meg og trist når det er slik. er sliten etter lang tid med mye krangel. mannen og jeg har har kranglet mye og vil få det bedre. jeg sliter også med mye perosnlig. men faen det går jo ikke å få hjelp. har skrivd om disse psykologene før, hvor de ikke har holdt 3 av 5 avtaler med meg. kjempe lei meg. var heller ingen andre vi kunne prate med. tårene triller.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #11 Skrevet 7. august 2012 Er det på DPS? Spør i så fall de som jobber der når psykologene er tilbake. ja er på dps,. jeg fikk tak i et nr nå,. ringte dit. ingen av de vi prater med er tilbake før om to uker. jeg kjenner dette er håpløst. får ikke hjelp,. gått nå snart to måneder uten å høre noe fra de. de skulle kontakte oss for time. og når vi prøver å ringe så får vi ikke tak i noen. Hvis det er et DPS, og de har vært borte så lenge, så er de faktisk forpliktet til å skaffe vikarer for dere, spesielt hvis mannen din nå er i behov av hjelp raskt. Selv om dere har faste behandlere, så er faktisk DPS som sådan ansvarlig for dere som pasienter. Jeg ville ringt igjen og bedt om å få time hos noen andre i mellomtiden. Denne personen skal da også kunne ha tilgang til journalen, og skal kunne sette seg inn i saken litt, slik at det skal være noen hjelp i det. Jeg jobber på DPS selv, så dette er slik vi gjør det der jeg jobber når det dukker opp en "akutt" sak som ikke kan vente til fast behandler er tilbake. det var vist ingen som var ledige for oss. kjempe kjipt. tårene triller. er så trist. vi går der for en grunn. hater å ikke få noe svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå