Gå til innhold

Trenger tips til ytterjakke til gutt i str 68

Anbefalte innlegg

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Han trenger en vindtett jakke, fordi nå er det jo bare vind og regn her vi bor. Han er jo ofte med når jeg henter i bhg, drar i butikken og lignende, og da er det kjekt å kunne ta på han en jakke.

Noen som har tips til hvor jeg burde gå?

Tittet på HM her jeg bor, men de hadde bare "pyntejakker". Ser at det er reklame på siden her nå med Kaxs fra KappAhl, men noen som vet om de finnes i så små str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miniature eller ticket 2 heaven har fine vann og vindtette jakker helt ned i str. 62.

Racoon har også hatt vet jeg.

Skrevet

Polarn & Pyret kanskje. De har også nettbutikk.

Men han trenger jo ikke en teknisk, vanntet jakke nå så tidlig. De blir nok stive og ekle.

Hva med en vindstopper fleecejakke da ?

Skrevet

Egentlig skulle jeg til å anbefale Polarn o. Pyret, men ikke i så liten størrelse, da ville jeg evt kjøpt den for stor i tilfelle (str 80?). Har nettopp dratt frem en pop-jakke i str 98 som jeg kjøpte til eldste for sju år siden. Tror den har vært brukt av fem barn, men fortsatt spør folk om den er ny:-). Ville sjekket ut Lindex, KappAhl, Cubus og den gjengen der.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen :)

Skrevet

Skriver under på Miniature-jakkene! De er helt supre (og iallfall til den prisen), kjøp den stor, de kan brettes på armene.

Skrevet

Cubus og pop har jeg kjøpt jakker til vesla. cubus kjøpte jeg str 68 og på pop i str 74, vet ikke om de har i mindre str men det vil jeg da tro. er jo bare å titte på nettsiden dems før man eventuelt drar til butikken eller kjøper på nett da :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...