Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Vi lager grønnsaksjuice hver dag for en fin start på dagen. Kjøper aldri juice i butikken
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 gulrot og apelsin juice <3 det er nam nam, men må jo da lages hjemme ikke ofte jeg har tid til å lage hjemmelaget juice, men de der Må lages hjemme
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Ja, gulrot og appelsinjuice (hjemmelaget så klart) er namminam og barna ELSKER den! Pleier å lage et glass juice til hver før barnehage og jobb. Frisk start på dagen
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Er juicing også et ord nå? Kjenner jeg ble litt irritert av det ordet.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Juicing faktisk. Trodde det var en eller annen rar sex greie først jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Hvorfor bli irritert? Det er kjempesunt og en genial måte å få i barn grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Jeg bruker denne og er kjempefornøyd. http://www.google.no...72&tx=89&ty=100
Miss Dynamite Skrevet 7. august 2012 #11 Skrevet 7. august 2012 Juicing..så virkelig for meg no nasty sex greier. Skuffa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #12 Skrevet 7. august 2012 Ja, jeg lager juice. Min favoritt har blitt med eple, kiwi, gul paprika, appelsin og gulrot. Nydelig Mmmm... Tror jammen meg jeg må gå å lage meg et glass med juice nå. Når man ser og smaker på fersk juice i forhold til den på butikken, så har man ikke mye lyst på billig eplejuice fra konsentrat lenger... Det er jo bare sukker med eplesmak.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. august 2012 #13 Skrevet 7. august 2012 Hvorfor bli irritert? Det er kjempesunt og en genial måte å få i barn grønnsaker. Det er helt sikkert det, var ordet som var irriterende. Hvorfor ikke bare skrive lage juice?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. august 2012 #15 Skrevet 7. august 2012 Juicing faktisk. Trodde det var en eller annen rar sex greie først jeg. Hahaha, ja jeg også ...det er ikke alltid så greit med sånn verbing...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå