Gå til innhold

Inspirert. Mange her som driver med juicing her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lager grønnsaksjuice hver dag for en fin start på dagen. Kjøper aldri juice i butikken

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

gulrot og apelsin juice <3 det er nam nam, men må jo da lages hjemme ;) ikke ofte jeg har tid til å lage hjemmelaget juice, men de der Må lages hjemme ;)

Skrevet

Ja, gulrot og appelsinjuice (hjemmelaget så klart) er namminam og barna ELSKER den! Pleier å lage et glass juice til hver før barnehage og jobb. Frisk start på dagen

Skrevet

Er juicing også et ord nå? Kjenner jeg ble litt irritert av det ordet.

Skrevet

Juicing faktisk. Trodde det var en eller annen rar sex greie først jeg.

Skrevet

Hvilke juicemaskin bruker dere?

Skrevet

Hvorfor bli irritert? Det er kjempesunt og en genial måte å få i barn grønnsaker.

Skrevet

Juicing..så virkelig for meg no nasty sex greier. Skuffa ;)

Skrevet

Ja, jeg lager juice. Min favoritt har blitt med eple, kiwi, gul paprika, appelsin og gulrot. Nydelig :) Mmmm... Tror jammen meg jeg må gå å lage meg et glass med juice nå.

Når man ser og smaker på fersk juice i forhold til den på butikken, så har man ikke mye lyst på billig eplejuice fra konsentrat lenger... Det er jo bare sukker med eplesmak.

Skrevet
Hvorfor bli irritert? Det er kjempesunt og en genial måte å få i barn grønnsaker.

Det er helt sikkert det, var ordet som var irriterende. Hvorfor ikke bare skrive lage juice?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Juicing faktisk. Trodde det var en eller annen rar sex greie først jeg.

Hahaha, ja jeg også ...det er ikke alltid så greit med sånn verbing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...