Gå til innhold

Når det gjelder gaver.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den morsomste, idiotiske eller upraktiske gaven du har fått?

Hintet selv til gubben i mange måneder at jeg ønsket meg noe "shiny" og pekte på ringfingeren.

Dafen kom og han fortalte så stolt at han var virkelig fornøyd med innkjøpet, han hadde overgått seg selv :)

Blir fulgt inn i stua og der står gaven. 2250 skudd i kaliber 22, de var helt nye og "shiny". Han smilte fra øre til øre og syntes han hadde vært så flink, de var jo så blanke.

Jeg stod der med tårer i øynene og visste ikke om jeg skulle le eller grine ;)

Takket pent og smilte, og forklarte stille at det var en diamantring jeg ønsket meg. Ja han hadde skjønt det men jeg hadde jo arvet en fra min tante så jeg trengte ikke 2. Men 2250 skudd det trengte jeg jo fordi jeg hadde kjøpt meg pistol.

Enden på det hele ble at de passet faktisk ikke i min pistol så det ble han som brukte de opp ;)

Neste bursdag fikk jeg diamantarmbånd :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Et Kingdom Hearts spill.

Han visste vel egentlig at jeg ikke spiller noe annet enn Zelda.

Gave it a shot, men var ikke noe jeg runda, for å si det sånn :P

Skrevet

Haha, var jo fint tenkt da. :P

Jeg var i den verste fjortissperioden og ønsket meg så en Missixty bukse som var in da til jul. Mamma syns 600kr på en bukse var litt for mye, så hun kjøpte en brun cordfløyelsbukse med hunder på, for den var jo sååå søt. Hun innrømte at hun hadde funnet den på salg på en billig butikk, og kjøpte den mest fordi at den var søt.. Der og da var det den verste gaven jeg nen gang hadde sett. :P Endte med at jeg gav den tilbake til mamma og hun la den bakerst i skapet sitt.. :P

Skrevet

Av mine foreldre fikk vi et år svær rund, rød pizzasteker med steinovnsbunn, og nesten like stort elektrisk stekejern til lapper (minipannekaker)

Dette til tross for at hun vet hva vi mener om sånne -etter mitt syn - unødvendige ting. Skal jeg steke pixxe, har jeg steikeovn. Skal vi ha pannekaker, så bruker jeg steikepanna. Har ikke plass til å lagre sånt, og når det er stuet bort gigger vi ikke gravet det frem igjen for å steike en pizza...

Det var min svigerinne som hadde ønsket "oss" dette, fordi hun hadde lyst på også og oppfordret da til at de kunne kjøpe det til alle. Det var også kjøpt via netthandel, så vi fikk ikke byttet...

Skrevet

En hvit statue av en kvinne som jeg fikk til fødselsdagen min av venner på skolen. Jeg vet fortsatt ikke om det var en spøk eller om de seriøst trodde jeg ville like den. Det er 20 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...