Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 har ei på jobben som går rundt å sprer falske rykter. både om kunder og av andre ansatte. dette har holdt på siden hun startet der i juni. jeg startet også i juni. har fått mange kollegavenner på jobben. går godt overrens med alle. mens ho som driver å sprer falske rykter ho virker som ikke går like bra overens med alle på jobben. spes sjefene. vi fikk beskjed når vi startet at det var vi to nye som skulle dekke de ledige vaktene. det var en 50% stilling og en 100% stilling som skulle dekkes. vi har begge til nå jobbet 80% hver. når det har hvert ledige vakter så har vi begge tilbydd oss å ta vaktene men er kunn jeg som har fått vaktene av sjefene. jeg vil ha 100% og gjør jobben jeg skal. slenger ikke dritt til noen. er koselig mot alle som er der. tar heller ut sinne i en treningsøkt når jeg kommer hjem om nødvendig. har fått skryt av sjefen på flere møter for jobben jeg har gjort. dette har aldri hun andre. hvor vil dere si jeg står oppi dette?? ejg som står oppi dette syns dette er vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Forstår ikke helt. Du får alle vaktene, men dere jobber like mye? Hvis du får alle vaktene hun vil ha forstår jeg jo at hun er sur, men hun bør ta det med sjefen. Hva rt vansklig for deg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Hvis du tenker på en fast ansettelse på 100% vil jeg jo tro du står sterkere enn henne så lenge sjefene faktisk ser hva hun gjør.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Forstår ikke helt. Du får alle vaktene, men dere jobber like mye? Hvis du får alle vaktene hun vil ha forstår jeg jo at hun er sur, men hun bør ta det med sjefen. Hva rt vansklig for deg? jeg får ekstra vaktene som andre ikke kan ta. men vi har 80% faste vakter. hvorfor skal hu ta det med sjefene at ejg får vaktene.?? ho legger jo opp til å ikke bli likt. ??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Hvis du tenker på en fast ansettelse på 100% vil jeg jo tro du står sterkere enn henne så lenge sjefene faktisk ser hva hun gjør. sjefene ser ikke alt hun gjør. men de ser jo at hun ikke gjør alt hun skal. møkkete etter hennes vakt. og kunder som aldri kommer igjen pga henne. men vet at det er noen av de ansatte som sier ifra til sjefene ang henne. vi har også en beskjed bok hvor vi skriver beskjeder til alle ansatte. ang noen som er ødelagt. eller annet. denne boken har hun fylt med dritt om jobben til oss andre. hun navn gir oss ikke. men hun skal hakke på alt. istede for å gjøre noe av dette selv så hakker hun på andre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Hvis du tenker på en fast ansettelse på 100% vil jeg jo tro du står sterkere enn henne så lenge sjefene faktisk ser hva hun gjør. sjefene ser ikke alt hun gjør. men de ser jo at hun ikke gjør alt hun skal. møkkete etter hennes vakt. og kunder som aldri kommer igjen pga henne. men vet at det er noen av de ansatte som sier ifra til sjefene ang henne. vi har også en beskjed bok hvor vi skriver beskjeder til alle ansatte. ang noen som er ødelagt. eller annet. denne boken har hun fylt med dritt om jobben til oss andre. hun navn gir oss ikke. men hun skal hakke på alt. istede for å gjøre noe av dette selv så hakker hun på andre. OK, men hva er ditt problem? Det høres jo ut som om det går bra for deg på jobben.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Hvis du tenker på en fast ansettelse på 100% vil jeg jo tro du står sterkere enn henne så lenge sjefene faktisk ser hva hun gjør. sjefene ser ikke alt hun gjør. men de ser jo at hun ikke gjør alt hun skal. møkkete etter hennes vakt. og kunder som aldri kommer igjen pga henne. men vet at det er noen av de ansatte som sier ifra til sjefene ang henne. vi har også en beskjed bok hvor vi skriver beskjeder til alle ansatte. ang noen som er ødelagt. eller annet. denne boken har hun fylt med dritt om jobben til oss andre. hun navn gir oss ikke. men hun skal hakke på alt. istede for å gjøre noe av dette selv så hakker hun på andre. OK, men hva er ditt problem? Det høres jo ut som om det går bra for deg på jobben. jeg lurer på hvordan andre vil se på hvor jeg står oppi dette,.
Gjest Løvemusene Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Jeg som arbeidsgiver hadde valgt deg til den 100% stillingen, jo mindre drama jo bedre
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Hvis du tenker på en fast ansettelse på 100% vil jeg jo tro du står sterkere enn henne så lenge sjefene faktisk ser hva hun gjør. sjefene ser ikke alt hun gjør. men de ser jo at hun ikke gjør alt hun skal. møkkete etter hennes vakt. og kunder som aldri kommer igjen pga henne. men vet at det er noen av de ansatte som sier ifra til sjefene ang henne. vi har også en beskjed bok hvor vi skriver beskjeder til alle ansatte. ang noen som er ødelagt. eller annet. denne boken har hun fylt med dritt om jobben til oss andre. hun navn gir oss ikke. men hun skal hakke på alt. istede for å gjøre noe av dette selv så hakker hun på andre. OK, men hva er ditt problem? Det høres jo ut som om det går bra for deg på jobben. jeg lurer på hvordan andre vil se på hvor jeg står oppi dette,. Om du lurer på om du kommer til å få 100% stillingen så ser jeg ikke bort fra det. Det høres ut som om du er bedre likt enn henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå