Gjest SweetMommy <3 Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg og mannen min tenkte ta en weekend tur sammen uten barnen:-) jeg er gravid og vil gjerne at vi ska få litt alene tid innen babyen kommer:-) Men jeg lurer på hvor vi ska reise, det hadde vart gøy å finne en by som har mangen fine barne/baby butikker,men og litt romantisk:-) Noen forslag?
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 (endret) Det er sikkert mye fine barnebutikker i de fleste byer, men jeg kunne tenke meg å reise tilbake til Århus. Billig og enkelt med Ryanair fra Rygge, og det var en del barnebutikker i Latinerkvartalet (?) Endret 7. august 2012 av Nordhagenjentene :)
Athine Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 London, men syns ikke den byen er spesiellt romantisk
Nyttårs barn Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Er masse spreke butikker i Århus ja, jeg hadde gjerne reist dit. Eller hva med København, vet det finnes masse spennende der.
Squirrel79 Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Vi reiste til Edinburgh like før mini ble født. Mye fint å finne til barn der, og en koselig by med litt å oppleve.
Athine Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Vi reiste til Edinburgh like før mini ble født. Mye fint å finne til barn der, og en koselig by med litt å oppleve. Enig, utrolig fin by, men er like glad i nabobyen Glasgow
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Jeg og mannen min tenkte ta en weekend tur sammen uten barnen:-) jeg er gravid og vil gjerne at vi ska få litt alene tid innen babyen kommer:-) Men jeg lurer på hvor vi ska reise, det hadde vart gøy å finne en by som har mangen fine barne/baby butikker,men og litt romantisk:-) Noen forslag? Når tenker dere på å dra? Vi skal også dra før mini kommer. Har ikke gjort noe sammen ALEINE siden storebror kom for 2år siden. Vi har vert i London, helt greit der. Men vil helst slippe å fyke jeg denne gang!
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Jegvil utenfor norge i vart fall:-) london har jeg vart så har ikke lyst å reise dit igjen.... I så fall på jente tur:-) men er det noen av dere som har vart i Praha? Er det noen bra baby/barne butikker. Er det et fint sted at åke med mannen. Har aldrig vart der:-) ellers har jeg lyst å reise til venetzia eller roma:-) men tror ikke det erså mye shopping til barn der:-) noen som har vart der?
mollabell Skrevet 7. august 2012 #10 Skrevet 7. august 2012 Praha er jo helt fantastisk, min favoritt by:) Er masse bra barnebutikker der, og mye bra for mor og far også
Squirrel79 Skrevet 7. august 2012 #11 Skrevet 7. august 2012 Jegvil utenfor norge i vart fall:-) london har jeg vart så har ikke lyst å reise dit igjen.... I så fall på jente tur:-) men er det noen av dere som har vart i Praha? Er det noen bra baby/barne butikker. Er det et fint sted at åke med mannen. Har aldrig vart der:-) ellers har jeg lyst å reise til venetzia eller roma:-) men tror ikke det erså mye shopping til barn der:-) noen som har vart der? Jeg har vært både i Venezia og Roma, og ingen av byene slo meg som noen typiske shoppingbyer. Men det er sikkert barnebutikker å finne der også, om man vet hvor man skal se. Vi så ikke etter det spesifikt. Har hørt at det er mange fine butikker i Nice også forresten.
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 7. august 2012 #12 Skrevet 7. august 2012 Jeg tror kansje det blir Praha =) må sjekke litt først=)
bamby Skrevet 7. august 2012 #13 Skrevet 7. august 2012 Liker godt Køben selv....fin by og, romantisk, etter hva en gjør det til.... mange barnebutikker! skal selv i september! Enig med ovenfor at Praha er en fin plass, men vet ikke om du finner så mye barneting der....
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 8. august 2012 #14 Skrevet 8. august 2012 Det blir Praha=) har hørt at man kan finne masse fint til baby/barn der...=) gleder meg.. Takk for svar jenter...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå