Gå til innhold

Weekend tur, hvilken by har mye fine barnebutikker.

Anbefalte innlegg

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jeg og mannen min tenkte ta en weekend tur sammen uten barnen:-) jeg er gravid og vil gjerne at vi ska få litt alene tid innen babyen kommer:-)

Men jeg lurer på hvor vi ska reise, det hadde vart gøy å finne en by som har mangen fine barne/baby butikker,men og litt romantisk:-)

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er sikkert mye fine barnebutikker i de fleste byer, men jeg kunne tenke meg å reise tilbake til Århus.

Billig og enkelt med Ryanair fra Rygge, og det var en del barnebutikker i Latinerkvartalet (?)

Endret av Nordhagenjentene :)
Skrevet

London, men syns ikke den byen er spesiellt romantisk :)

Skrevet

Er masse spreke butikker i Århus ja, jeg hadde gjerne reist dit.

Eller hva med København, vet det finnes masse spennende der.

Skrevet

Vi reiste til Edinburgh like før mini ble født. Mye fint å finne til barn der, og en koselig by med litt å oppleve.

Skrevet
Vi reiste til Edinburgh like før mini ble født. Mye fint å finne til barn der, og en koselig by med litt å oppleve.

Enig, utrolig fin by, men er like glad i nabobyen Glasgow :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg og mannen min tenkte ta en weekend tur sammen uten barnen:-) jeg er gravid og vil gjerne at vi ska få litt alene tid innen babyen kommer:-)

Men jeg lurer på hvor vi ska reise, det hadde vart gøy å finne en by som har mangen fine barne/baby butikker,men og litt romantisk:-)

Noen forslag?

Når tenker dere på å dra? :)

Vi skal også dra før mini kommer. Har ikke gjort noe sammen ALEINE siden storebror kom for 2år siden.

Vi har vert i London, helt greit der. Men vil helst slippe å fyke jeg denne gang! :)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jegvil utenfor norge i vart fall:-) london har jeg vart så har ikke lyst å reise dit igjen.... I så fall på jente tur:-) men er det noen av dere som har vart i Praha? Er det noen bra baby/barne butikker. Er det et fint sted at åke med mannen. Har aldrig vart der:-) ellers har jeg lyst å reise til venetzia eller roma:-) men tror ikke det erså mye shopping til barn der:-) noen som har vart der?

Skrevet

Praha er jo helt fantastisk, min favoritt by:) Er masse bra barnebutikker der, og mye bra for mor og far også:)

Skrevet
Jegvil utenfor norge i vart fall:-) london har jeg vart så har ikke lyst å reise dit igjen.... I så fall på jente tur:-) men er det noen av dere som har vart i Praha? Er det noen bra baby/barne butikker. Er det et fint sted at åke med mannen. Har aldrig vart der:-) ellers har jeg lyst å reise til venetzia eller roma:-) men tror ikke det erså mye shopping til barn der:-) noen som har vart der?

Jeg har vært både i Venezia og Roma, og ingen av byene slo meg som noen typiske shoppingbyer. Men det er sikkert barnebutikker å finne der også, om man vet hvor man skal se. Vi så ikke etter det spesifikt. Har hørt at det er mange fine butikker i Nice også forresten.

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jeg tror kansje det blir Praha =) må sjekke litt først=)

Skrevet

Liker godt Køben selv....fin by og, romantisk, etter hva en gjør det til.... mange barnebutikker! :) skal selv i september!

Enig med ovenfor at Praha er en fin plass, men vet ikke om du finner så mye barneting der....

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Det blir Praha=) har hørt at man kan finne masse fint til baby/barn der...=) gleder meg..

Takk for svar jenter...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...