Gå til innhold

noen som vet hvordan dette fungerer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommunen sendte oss brev i ferien, de skal legge opp offentelig avløp til tomta vår. sto i brevet at de starter snart.

mannen ringte kommunen i ferien og prøvde å få svar på hva dette ville koste oss. men det kunne de ikke svare på,.

mannen forklarte at vi måtte ha lån til denne summen da vi regner med det er snakk om litt penger.

kommunen kunne heller ikke hjelpe oss med å å vite hva dette ville koste oss.

når jeg stod opp i sta. så er de igang med å grave. jeg lurer jo da på hvordan vi skal kunne vite summen for hvor mye vi må ut med.?

og lurer på om noen har erfaring med om de er greie på den summen som skal betales så det går ann å gå i banken,.

vi må ha det i huslånet.

er frustrert. hater dette. hater brev som bare gir noen svar men mange spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere betale noe når dere ikke har fått varsel om at dere må betale? Og er dette noe kommunen har bestemt, eller har dere bedt om å få disse rørene inn på tomta? Hvis det i utgangspunktet ikke er på deres oppfordring, synes jeg det er rart om dere må betale for det... Men kan godt være det er sånn likevel. Kommune er kommune...

Skrevet
Må dere betale noe når dere ikke har fått varsel om at dere må betale? Og er dette noe kommunen har bestemt, eller har dere bedt om å få disse rørene inn på tomta? Hvis det i utgangspunktet ikke er på deres oppfordring, synes jeg det er rart om dere må betale for det... Men kan godt være det er sånn likevel. Kommune er kommune...

vi har ikke bedt om noe. vi har heller ikke samtykket til noe. men de skal vist gjøre det uanset. og vi må vist nok betale. men aner ikke hvor mye vi må betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...