Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Leser jo så mye rart i avisen om dagen og jeg vet nesten ikke hva man skal tro på, men jeg har tatt en prøve hos min vanlige lege. Første prøveresultat viste svakt positivt, men det var ikke godt nok, dermed ble den sendt til ny dyrking ett annet sted og da var den negativ... Nå skal jeg utredes for me. Bør jeg bli bekymret og ta kontakt med noen av disse ekspertene eller "ekspertene" om du vil?!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Så vidt jeg vet har ikke Norge tilstrekkelig med test-apparater i forhold til Borellia.40% av de som har det vil ikke kunne påvises i norske tester.I Tyskland er de eksperter på området og man kan få sendt tester dit.En venninne av meg gjorde det,hun har også flere opphold på klinikk der.Det koster en del tusen å sende til tyskland.. Hvis du har fått positivt på en test burde jo legen absolutt sette deg på langvarig antibiotika så fort som mulig. Lykke til!
vårsol73 Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Les denne artikkelen som stod i lørdagens dagblad magasin. Jeg synes ærlig talt hele borelia saken så veldig tvilsom og lite seriøst ut. Det virker som en litt tvilsom diagnose som har blitt hauset opp av skremselspropaganda i media.... http://www.dagbladet.no/2012/08/05/magasinet/flatt/borreliose/borrelia/sykdom/22801739/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå