Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Det er høyest på ønskelisten til de eldste her, og jeg sier at de i så fall får ønske seg penger og kjøpe selv. Men hvilken type er ok til barn? De bør jo være litt robuste og ikke altfor dyre i tilfelle de skulle miste dem eller noe.
Gjest Ziva Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Htc tåler litt juling, i hvertfall den jeg har.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2012 Htc tåler litt juling, i hvertfall den jeg har. Høres bra ut Hvilken type htc har du?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Sony Ericsson sine Xperia er "billige" og enkle. De skal og tåle litt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Jeg kjøpte Nokia Lumea? til 6 åringen her. Veldig fornøyd!
Gjest Ziva Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Tja si det tror det er Desire (ingen aning på skrivemåten) S. Har hatt den nå i snart 1 1/2 år og den har fått gjennomgå.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2012 Tusen takk for tips! Skal sjekke dem ut. Selv om guttene gjerne kjøper dem selv, er det jo greit å vite hva som er ok og tåler litt
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Min 8-åring har min gamle iphone. Har vært med på mye den også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå