Gå til innhold

Når begynner dere med ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på ullbody istedetfor bomull. Ikke tenkt å begynne med strømpebukse under buksa enda. Sommern vi aldri hadde,er helt klart over, og her jeg bor er det guffent og regnvær.

Hva er best da? Ullbody, eller bomullsbody med genser over? Jenta mi er 1år, og krabber bare, og da blir det lett kaldt når vi er ute, selv med parkdress.

virker ikke som hun fryser da,men...

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter til det nærmer seg kuldegrader

Skrevet

Mine unger eeeelsker ullundertøyet sitt, så vi har det fremme til kjølige dager midt på sommeren også, vi.

Feks bruker de det som pysj.

Du kan godt bruke en tynn ullbody og en tynn ullstrømpis under parkdressen nå, om det er kjølig. Det er mindre klamt for ungen enn det samme i feks bomull:)

Skrevet (endret)

Ull på overkroppen når temperaturen er under 10 grader, ull på beina når den er under 5 grader. (Pluss ser litt an vind og andre "værelement").

Endret av Happy-Mama:)
Skrevet

ungene her har ikke startet med det enda. og starer ikke før det nærmer seg 0 grader. vi har dager hvor sola skinner og dager hvor det regner her.

har kjøpt inn alt barna trenger av ull tøy til vinteren. så er klart om det skulle bli kaldt en dag.

Skrevet

Har brukt ull hele sommeren vi... Har tynn ull og ull/silkeblandinger. Har gjerne kortarmet ullbody under skjorter/bomullsdresser nå.

Ull puster mye bedre og i sommervarmen har de kortarmede ullbodyene vært mye bedre for barna enn disse i bomull som holder på all fuktighet og fort blir klamme.

Sover tilnærmet aldri i annet enn ull -pysj, eller kortarmet/langermet body.

Skrevet

Jeg selv bruker det når jeg kjenner at det trenges ;) Sånne tynne pierre robert er veldig greie på kalde sommerdager også. Kommer fram sola, så skifter jeg.

Ser i bhg også at noen kommer med ull og har lettere klær i kurven ligendes. Så skifter vi til bomull om det blir finværet.

Skrevet

Her er det sommer ennå. Ja, det har regnet devto siste dagene - men sommeren er da ikke over? Uansett, ser det vært år i barnahagen jeg jobber. Foreldre kler så vanvittig mye klær på ungene sine bare sola gjemmer seg bak en sky en dag...

Skrevet

Hele året. Det er luftige plagg og ungen elsker de.

Skrevet

Tynntynn ull er fint å bruke på sommeren også. Blir de klamme, så blir de ikke så fort kalde.

• 5 uker senere...
Skrevet

alpakka bukser fra www.graveniid året rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...