Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Sønnen min er snart 8 år og sengevæter. Har nylig startet på minirin, fjerde kvelden i dag, men kan foreløbig ikke se noen virkning. Gutten synes selv han har vært mer uttisset de siste nettene. Noen som har erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Jobber i apotek og mange bruker det og alle har hatt god effekt av det som jeg har hørt hvertfall
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 God erfaring. Barnet mitt var tørr etter et halvt år på minerin. Tok en ukes tid før vi opplevde en natt der barnet var helt tørr etter oppstart på tablettene. Barnet måtte forøvrig øke opp til 2 tabletter for å bli helt tørr.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Sønnen min også gikk på minirin og han ble helt tørr etter 3-4 mnd med dette. Men du bør også fortsette å passe på at han ikke drikker før han skal legge seg. Var dere hos en spesialist og fikk det eller kun hos vanlig lege? Vi var hos spesialist og jeg synes det var fint å få med den forklaringen på hvorfor minirin kan hjelpe.
Tovehvit Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Brukte det i 8mnd men så ikke forandring i det hele tatt. Nå har vi økt inntaket av vann hele dagen, og drikke masse før leggetid. Det har hjulpet her i gården=) Nå er det bare en sjelden gang han væter om natten=)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Takk for svar! håper min gutt er en av de heldige og blir tørr om natten!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Brukte det i 8mnd men så ikke forandring i det hele tatt. Nå har vi økt inntaket av vann hele dagen, og drikke masse før leggetid. Det har hjulpet her i gården=) Nå er det bare en sjelden gang han væter om natten=) Skjønner jeg innlegget ditt riktig? Ble løsningen å drikke mer hele dagen og mye før leggetid?
Tovehvit Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Det ble det. Mye drikking og mye dobesøk iløpet av dagen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå