Gå til innhold

ERGObabycarrier har du erfaringer å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe meg en slik carrier men tenkte å høre med folket først :) er den så god som jeg har fått inntrykk av? Hva er dine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, ja! Ergo er helt kjempe! komfortabel Å ha pÅ, barnet sitter godt, og man kan bruke den til barnet ikke vil mer omtrent. Snuppa mi elsker Å sitte i den, hu er 4 mnd nÅ snart. Sover kjempe godt i den ogsÅ. Har gÅtt lange fjellturer med ergo pÅ magen og ikke merket at jeg har blitt sliten i rygg/mage/skyldre i det hele tatt. sÅ stort + i boka til ergo!

Skrevet

Jeg skal selge min, hvis du er interessert? Dattera mi er 5 år, så den har ligget ubrukt lenge nå, men vi har likt den kjempegodt.

Skrevet

Jeg skal selge min, hvis du er interessert? Dattera mi er 5 år, så den har ligget ubrukt lenge nå, men vi har likt den kjempegodt.

har egentlig funnet en brukt jeg tenkte å kjøpe for 500 men hvis din er billigere kjøper jeg gjerne av deg

Skrevet

Vi er også stort sett fornøyd, og byttet da BabyBjørnen ble vondt å bære med. eneste problemet vårt er at hun elsket å sitte fremovervendt på magen vår (med BB), og det kan hun ikke med ergoen. Og så kan den være litt klønete å få på hvis man har en aktiv unge og ikke har noen til å hjelpe seg (men man lærer seg det da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...