Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Noen med erfaringer? Fikk noe tungt over begge føttene for ca. 2 år siden og etter det er er neglene på stortærne blitt hardere og mere og mere missfargede:( Nå nettopp falt halve neglen av og resten som er igjen er missfarget og hard, i tillegg til at den er klumpete:S Regner sterkt med at det er neglesopp og har begynt med behandling av dette med et produkt fra scholl mot neglesopp:S Kan man bli skikkelig syk om neglesopp ikke behandles?Få koldbrann osv?(hørt så mye rart):S
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Du burde heller få tabletter hos legen, mye mer efektiv. Det som er uten resept er ikke så effektivt..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 men jeg har lest litt rundt på nettet angående tablettene og det kan neppe være bra for kroppen å spise slikt i et helt år eller mere....:S Hos noen funker det ikke engang:(
Audix78 Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 men jeg har lest litt rundt på nettet angående tablettene og det kan neppe være bra for kroppen å spise slikt i et helt år eller mere....:S Hos noen funker det ikke engang:( I utganspunktet tror jeg kuren skal være på 12 uker med lamisil tabletter... bare synd at de koster en formue... 1400 kr for 98 stk...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 sier du det?hum....leste 1 år jeg...i tillegg sa en kompis av meg at han måtte ta tablettene i et helt år, men droppa det etter noen mnd pga han ble så dårlig:( må få sjekket det:)
Audix78 Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Vel, kan jo være forskjellig grader av soppangrep.. men søstern min fikk 12 ukers kur nå nettopp for neglsopp så...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 okei så bra, får jeg spørre om det funket?
Gidder ikke! Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 12 uker er vanlig, også er det en billigere medisin med nøyaktig samme virkningsstoff som heter Terbanifin. Koster "bare" 700 Kr. Som de spør deg om du heller vil ha, på apoteket altså. Hvis ikke må du spørre selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå