Gå til innhold

Neggelsopp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer?

Fikk noe tungt over begge føttene for ca. 2 år siden og etter det er er neglene på stortærne blitt hardere og mere og mere missfargede:(

Nå nettopp falt halve neglen av og resten som er igjen er missfarget og hard, i tillegg til at den er klumpete:S Regner sterkt med at det er neglesopp og har begynt med behandling av dette med et produkt fra scholl mot neglesopp:S

Kan man bli skikkelig syk om neglesopp ikke behandles?Få koldbrann osv?(hørt så mye rart):S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde heller få tabletter hos legen, mye mer efektiv. Det som er uten resept er ikke så effektivt..

Skrevet

men jeg har lest litt rundt på nettet angående tablettene og det kan neppe være bra for kroppen å spise slikt i et helt år eller mere....:S Hos noen funker det ikke engang:(

Skrevet
men jeg har lest litt rundt på nettet angående tablettene og det kan neppe være bra for kroppen å spise slikt i et helt år eller mere....:S Hos noen funker det ikke engang:(

I utganspunktet tror jeg kuren skal være på 12 uker med lamisil tabletter... bare synd at de koster en formue... 1400 kr for 98 stk...

Skrevet

sier du det?hum....leste 1 år jeg...i tillegg sa en kompis av meg at han måtte ta tablettene i et helt år, men droppa det etter noen mnd pga han ble så dårlig:( må få sjekket det:)

Skrevet

Vel, kan jo være forskjellig grader av soppangrep.. men søstern min fikk 12 ukers kur nå nettopp for neglsopp så...

Skrevet

okei så bra, får jeg spørre om det funket? :)

Skrevet

12 uker er vanlig, også er det en billigere medisin med nøyaktig samme virkningsstoff som heter Terbanifin. Koster "bare" 700 Kr.

Som de spør deg om du heller vil ha, på apoteket altså. Hvis ikke må du spørre selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...