1+1=4 <3 Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Gutten på 3 mnd tar ikke smokk.. Hadde vært deilig å trøste med noe annet enn puppen! Han kan kose litt med en gulpeklut.. Noen med samme erfaring?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Minstejenta mi begynte med smokk etter ammeslutt. Da var hun 1 år! Det sto mellom det eller tommelen, så da fikk hun smokk. Om jeg var deg, ville jeg prøvd iherdig med smokken, da det er et fantastisk hjelpemiddel for å roe barn.
1+1=4 <3 Skrevet 6. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2012 Har øvd nesten hver dag i to mnd nå, han bare tygger litt på den også spytter han den ut! Brekker seg mye og.. Har ti forskjellige smokker her så har prøvd det meste og
**lykke!!** Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Har du prøvd nuk? Det ble redningen for oss med begge
Gammelamazon Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Prøvd å dyppe den i sukkervann...? Kanskje ikke helt politisk korrekt, men d var sånn jeg fikk mine til å ta smokken;-) Var bare snakk om en to-tre ganger, men etter det tok de den greit.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Har øvd nesten hver dag i to mnd nå, han bare tygger litt på den også spytter han den ut! Brekker seg mye og.. Har ti forskjellige smokker her så har prøvd det meste og Hehe, høres ut som jenta mi. Som sagt, jeg fikk henne ikke til å bruke smokk før jeg slutta å amme henne, så det er ikke en lett affære det der. Men har du prøvd å dyppe smokken i morsmelk før du gir den til han? Kanskje det hjelper?
1+1=4 <3 Skrevet 6. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2012 Ja har prøvd nuk og skal prøve både sukkervann og Morsmelk, takk
Siljemor90 Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Prøv å stryk han litt på kinnet mens du putter smokken i munnen hans, å beveg litt på den :-) Funka på min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå