Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 3 mnd tar ikke smokk.. Hadde vært deilig å trøste med noe annet enn puppen! Han kan kose litt med en gulpeklut.. Noen med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minstejenta mi begynte med smokk etter ammeslutt. Da var hun 1 år! Det sto mellom det eller tommelen, så da fikk hun smokk.

Om jeg var deg, ville jeg prøvd iherdig med smokken, da det er et fantastisk hjelpemiddel for å roe barn. :)

Skrevet

Har øvd nesten hver dag i to mnd nå, han bare tygger litt på den også spytter han den ut! Brekker seg mye og.. Har ti forskjellige smokker her så har prøvd det meste og :(

Skrevet

Har du prøvd nuk? Det ble redningen for oss med begge

Skrevet

Prøvd å dyppe den i sukkervann...? Kanskje ikke helt politisk korrekt, men d var sånn jeg fikk mine til å ta smokken;-) Var bare snakk om en to-tre ganger, men etter det tok de den greit.

Skrevet
Har øvd nesten hver dag i to mnd nå, han bare tygger litt på den også spytter han den ut! Brekker seg mye og.. Har ti forskjellige smokker her så har prøvd det meste og :(

Hehe, høres ut som jenta mi. Som sagt, jeg fikk henne ikke til å bruke smokk før jeg slutta å amme henne, så det er ikke en lett affære det der. Men har du prøvd å dyppe smokken i morsmelk før du gir den til han? Kanskje det hjelper?

Skrevet

Ja har prøvd nuk og :( skal prøve både sukkervann og

Morsmelk, takk :)

Skrevet

Prøv å stryk han litt på kinnet mens du putter smokken i munnen hans, å beveg litt på den :-) Funka på min :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...