Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Egg, frukt, coop sin servelat (som er mye bedre enn gilde sin) coop sin kjøttdeig, nakkekoteletter osv.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Egg, makaroni og annen pasta, Landlord sjokoladeskruer, jeg synes de er bedre enn Smash. First Price ostepop(når jeg en sjelden gang får lyst på det). Det var vel det.
pip pip Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Zalo (eller oppvasksåpe) fra alle billigmerkene, litt avh av hvilken butikk jeg er i. bacon Potetsalat fra first price er faktisk den beste jeg har smakt av all kjøpepotetsalater Champignon fersk fra fp Løk i 1 kg pose Sikkert mye er også
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Så og si alt som er mulig:) Favorittene er Landlord, rema 1000, first price, noe coop, og x-tra-
Gidder ikke! Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 First price frossen kyllingfilet! 2 kg tror jeg. Mulig det er noe merkelig og ikke så bra når det gjelder oppfostringen av disse stakkars kyllingen fordi kjøttet er uten unntak alltid delikat og saftig, uansett hvordan jeg tilberederer det. Billig og veldig bra! UNIK sine tørre engangskluter, samme som mesoft. Våtserviettene er ikke så verst. Liker dopapiret og det myke tørkepapiret, begge deler er mykt uten at det smuldrer opp som Lambi. Men ikke veldig mye billigere egentlig. Coop bleier! Xtra sin potetsalat var overraskende god, mye bedre enn den dyrere vi også hadde kjøpt. Rema 1000 sine grønne oliven! Jeg er kresen på oliven og de var av de bedre faktisk. Rema 1000 oppvaskpulver, latterlig billig og jeg ser ikke noe forskjell på oppvasken. Kommer ikke pÅ noe mer, er kresen på mye, spesielt mat og synes mye er dårligere enn andre merker.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 6. august 2012 #9 Skrevet 6. august 2012 Hakket tomat på boks Karbonadedeig fra Nordfjord Tomatbønner og kidneybønner Oppvaskesåpe og andre rengjøringsmidler Mais på boks Tortilla pannekaker Sukker og sikkert mer Men jeg kjøper ikke billig pasta, frisk brød eller ost f.eks. fordi jeg ikke synes det smaker veldig bra. Frukt og grøntsaker hadde jeg ikke tenkt på som billigmerker, der kjøper jeg bare det jeg synes ser friskt og fint ut.
Gidder ikke! Skrevet 6. august 2012 #10 Skrevet 6. august 2012 Ja, løk og sjampinjong fra first price er like god som de andre.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #11 Skrevet 6. august 2012 Bleier og våtservietter, tørkepapir (til kjøkken), pasta, spagettisausen til rema 1000 og egg
Gidder ikke! Skrevet 6. august 2012 #13 Skrevet 6. august 2012 Kom på at jeg alltid kjøper first price egg etter at jeg før var skeptisk, men så en egg-test, der INGENTING skilte FP fra de andre merkene. Egg er visst egg
*Miss Flua* Skrevet 6. august 2012 #14 Skrevet 6. august 2012 Egg Prøver en pakke med rema billig bleier nå, så får jeg se om jeg fortsetter First price kyllingfilet 2 kg Rema kjøttpålegg. De hadde visst mye godt! First price matolje til frityrsteking
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. august 2012 #15 Skrevet 6. august 2012 Landlord gulost. Rema bleier. Vaskepulver/skyllemiddel på Rimi. (Husker ikke merke, men det lukter så godt!). Tacolefser og tacosaus fra Landlord. Rema 1000 bare øl (Den på sølvboks). Nordfjord kjøttdeig, middagspølser og pålegg. Jubelbrus(!) og rødbrus fra Borg (Rimi). Rema jordbærsyltetøy. Landlord makrell i tomat. Rema appelsin/sjokoladekjeks. Rema maisskruer med sjokolade. Bare frukt og grønt på Rema.
Ylajali*84 Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Hvilken butikk selger disse tørre engangsklutene som er lik mesoft? Og hva koster de? Jeg kjøper forøvrig blant annet egg, tacoprodukter og våtservietter i billigvariant, som regel coop.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #17 Skrevet 6. august 2012 Firstprice: oppvaskpulver (koster bare 33 kr og merker ingen forskjell på oppvasken!!!), egg, kyllingfilet 2 kg, pasta, jasminris, sopp, noe frukt og grønt, sminkefjerner, q-tips, "lommetørkle-papir" (huska ikkle hva det het i farta, he he) karbonadedeig, noen ganger baconost/smøreost, prøvde entrecote en gang og den var veldig bra faktisk! salt potetgull, noen ganger cola- ikke like god som vanlig cola selvfølgelig, sjokolade noen ganger- smaker som svenske-sjokolade nesten, prøvde bleier i first price og de var bare dritten.. Coop sine derimot var bra! Det var vel alt jeg kom på i farta
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #18 Skrevet 6. august 2012 Syntes flere av Rema sine billigprodukter er bra! Men folkens, som en annen nevner over her - dess billigere kjøtt og egg, dess værre har antagelig de stakkars kylling/høneskinna hatt det (gjelder ikke bare fjærkre selvf). Dere er mødre og burde kunne ha nok kjærlighet og empati i hjertene deres til å ikke kun tenke på "meg og mine". Poenget mitt: vær gjerne en smart forbruker, men vær også smart nok til å vite hvor, og hvor ikke, det er riktig å snu på krona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå