Gå til innhold

åh himmel, max irriterende!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kommet inn i viasats verden Oh den begynte å henge seg litt opp ikveld. Nå henger født noe skrift igjen på skjermen fra et program, og det går pokker meg ikke bort!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at Viasat var så dårlig!!! Nå får jeg ikke gjort noe som helst!! Ikke skiftet kanal eller noe

Skrevet

dra ut kontakten og prøv igjen :) Funker ofte på det meste :)

Skrevet

Dro ut hdmi kontakten. Men hjalp ikke . Kom tilbake til samme tull..... herregud jeg får fnatt snart. Jeg takler ikke slik

Skrevet

Gjorde det en gang til og nå hjalp det. Takk. Men all sånn visnings informasjon er borte osv.. gud, jeg har ikke tålmodighet

Skrevet

HDMI sender bare bildet fra boksen til tv. Det er boksen som må restartes, og det gjør du ved å dra ut strømmen. Du kan prøve å gjøre det en gang til om ikke programinformasjonen vises.

Skrevet

Hehe vet at det ikke er strøm kabel. Mene tenkte kanskje d hjalp med tanke på at skjermbildet hadde hengt seg. Men nå er jeg og boksen pp gli... inntil videre...

Gubben har til og med fått gjennomgå og han er ikke her engang... ikke hissig jeg

Skrevet

ja, men kabelen sender bare det boksen sier den skal sende. Om bildet henger er feilen i boksen, kabelen vet ikke hva som har vært sendt.

Om det er hakk i en CD hjelper det aldri å dra ut ledningene fra høyttalerne, de spiller det forsterkeren ber om. Om du skjønner...

Skrevet

Skjønner! Men then again, har hatt Viasat et par dager. Ikke super for bøyd. Men men.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...