Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Det er altid en gul flekk i rompa, vi skifter ca tre bleier hver stelling før rompa er ren en stund, men det kommer stadig ny bæsj. Hun er selvfølgelig sår pga av det og jeg får helt vondt i meg! Normalt??? What to do??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Veldig normalt, men heldigvis stabiliserer det seg etterhvert. Sånn var sønnen min frem til han ble nesten 3 mnd.
Tigerpote Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Sånn er gutten min og Kronisk gulp og bæsj. Jeg smører med Sink ved hvert stell. Hvis hun er veldig sår kan du bruke Inotyol, men den skal bare brukes i en liten periode.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2012 Godt å høre at det er normalt, skal prøve inotyol.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Sånn var det med vår også. Luktet ikke noe av hennes bæsj, og jeg var så lei av bleieskift at jeg til slutt kun sjekket etter måltid og før soving. Fordi det alltid var noe der, det rant bare jevnt og trutt, ikke en gang på stellebordet klarte vi å unngå bæsjing. Stabiliserte seg heldigvis etter hvert. Jeg syntes zinksalve fungerte greit, og feit stellekrem/kuldekrem når det røde forsvinner, slik at man legger et lag utenpå huden og beskytter mot fremtidig avføring. Eller av og til var det beste å ikke ha på noe. Fikk råd i hytt og pine men ingenting gjorde det noe bedre av den grunn. Gikk heldigvis over det også, når bæsjinga stabiliserte seg.
2skjønnasser Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 ja sånn er det. helt vanlig. Kjøp en krem!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Prøv L'Occitane shea butter Samme merket som håndkremen, eneste som funker på lillegulls røde stump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå