Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Skal til sydligere strøk og trenger anbefalinger på gode reisetriller, gjerne linker
Hybelkanina Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Vi har McLaren techno xt, og er superfornøyd! Spesielt fornøyd med at den kan legges helt ned i ryggen og at man kan trekke kalesjen helt over, helt supert i sola.
L-8 Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Nå skjønner ikke jeg poenget med reisetriller som er like gode som den vanlige vogna da, poenget for meg var å få en enkel, lett, og lett sammenslåbar paraplytrille med full liggestilling. Derfor har vi chicco liteway og er veldig fornøyd med den til sitt bruk.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Vi har McLaren techno xt, og er superfornøyd! Spesielt fornøyd med at den kan legges helt ned i ryggen og at man kan trekke kalesjen helt over, helt supert i sola. Denne har vi også og er kjempefornøyd! Men den er dyr, dama i butikken kalte den "rolls royce". Mine kriterier var: Rygg som kan legges helt ned GOD solskjerming, så jeg slipper separat løsning (og ekstra utgift til dette) Godt med plass under vogna som er lett å komme til Må kunne brukes av både babyen og 2-åringen I tillegg er den som hun over skriver enkel, lett og lett å slå sammen, det skulle selvfølgelig bare mangle. Det følger også med regntrekk så man slipper å kjøpe det separat. Oppdaget at den også er enkel å trille med én hånd, noe som kom godt med når man er på tur
sillyfilly og Olivia Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Zero2Four Venezia. Gode svingbare hjul, ryggen kan legges ned, fotbrettet kan justeres, ganske lang i ryggen så vår jente på 2 1/2 sover fint i den. Enkel å slå sammen, lett å få opp. Den har "skjult" kalesje i glidelåsen på toppen så du får dratt kalesjen godt ned, skjerme for inntrykk eller sol. Vi har en i svart med hvite ringer, så jeg synes designet er veldig kult. http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/zero2four-venezia-trille.html
lohne Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Vi kjøpte babyjogger city mini, helt fantastisk :-) den er utrolig lett å legge sammen og veier ikke mye. God ligge stilling, legges helt ned, og har god solbeskyttelse. Har gjort sommeren mye lettere :-)
Serepta Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Signerer Babyjogger City mini ! Har også hatt MacLaren Techno, men den kan bare gå å legge seg til sammenligning :-) Pluss for at den har bumperbar, og at babyen ligger veldig beskyttet og lunt inni der. Kalesjen dekker svært godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå