Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Skal til sydligere strøk og trenger anbefalinger på gode reisetriller, gjerne linker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har McLaren techno xt, og er superfornøyd! Spesielt fornøyd med at den kan legges helt ned i ryggen og at man kan trekke kalesjen helt over, helt supert i sola.

Skrevet

Nå skjønner ikke jeg poenget med reisetriller som er like gode som den vanlige vogna da, poenget for meg var å få en enkel, lett, og lett sammenslåbar paraplytrille med full liggestilling. Derfor har vi chicco liteway og er veldig fornøyd med den til sitt bruk.

Skrevet
Vi har McLaren techno xt, og er superfornøyd! Spesielt fornøyd med at den kan legges helt ned i ryggen og at man kan trekke kalesjen helt over, helt supert i sola.

Denne har vi også og er kjempefornøyd! Men den er dyr, dama i butikken kalte den "rolls royce".

Mine kriterier var:

Rygg som kan legges helt ned

GOD solskjerming, så jeg slipper separat løsning (og ekstra utgift til dette)

Godt med plass under vogna som er lett å komme til

Må kunne brukes av både babyen og 2-åringen

I tillegg er den som hun over skriver enkel, lett og lett å slå sammen, det skulle selvfølgelig bare mangle. Det følger også med regntrekk så man slipper å kjøpe det separat.

Oppdaget at den også er enkel å trille med én hånd, noe som kom godt med når man er på tur :)

Skrevet

Zero2Four Venezia. Gode svingbare hjul, ryggen kan legges ned, fotbrettet kan justeres, ganske lang i ryggen så vår jente på 2 1/2 sover fint i den.

Enkel å slå sammen, lett å få opp.

Den har "skjult" kalesje i glidelåsen på toppen så du får dratt kalesjen godt ned, skjerme for inntrykk eller sol.

Vi har en i svart med hvite ringer, så jeg synes designet er veldig kult.

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/zero2four-venezia-trille.html

Skrevet

Vi kjøpte babyjogger city mini, helt fantastisk :-) den er utrolig lett å legge sammen og veier ikke mye. God ligge stilling, legges helt ned, og har god solbeskyttelse. Har gjort sommeren mye lettere :-)

Skrevet

Signerer Babyjogger City mini ! Har også hatt MacLaren Techno, men den kan bare gå å legge seg til sammenligning :-)

Pluss for at den har bumperbar, og at babyen ligger veldig beskyttet og lunt inni der. Kalesjen dekker svært godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...