Gå til innhold

Er forumet kun for kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Gjest Lektor Tørrdal
Skrevet

Ja, jeg ser at det er mange historier her om ting vi mannfolk ikke har så god greie på. Men er vi gutta velkomne her? Eller burde vi holde oss langt unna et forum som heter dinbaby (selv om vi har både baby og barn)?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

Det er noen fedre her og - synes de er et frisk pust i diskusjonene her, så velkommen skal du være :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Kjønn er da helt uvesentlig, så lenge du ikke vil dele førstehånds pms-historier. Er ikke interessert i babybæsj og fødsler uansett. Men hei, dette er krangle, vi er avvikere.

Skrevet

Selvfølgelig er dere velkomne her! Mannfolk har en herlig tendens til å komme med noen fornuftige ord og bevare sinnsroen når hønsekaklinga tar helt av, det elsker jeg :)

Gjest Lektor Tørrdal
Skrevet

Takker og bukker!

PMS, fødsler og babybæsj er heller ikke de samtaleemnene jeg foretrekker. Men tror jeg ville trives sammen med avvikerne, er vel på en måte det selv når man er mann på et sted med flust av kvinner.

Gjest Lektor Tørrdal
Skrevet

Jøss, er dere virkelig så hyggelige!

Har fulgt med litt på anonymforum uten å skrive noe en stund, og fått med meg endel... hva skal vi kalle det... drittslenging. Så ventet vel egentlig på å få huden full av kommentarer om at her kan ikke gutta være. Men kanskje avvikerne er hyggelige allikevel?

Skrevet

Vi er kosligere på krangle enn på anonymsiden.

Skrevet

På anonymforum får man huden full for hva som helst. Må være noe i vannet der.

Personlig ønsker jeg alle med en morsom, tørrvittig og intelligent holdning og adferd velkommen any day og hvor som helst, helt uavhengig av kjønn.

Skrevet

Alle som ikke spør om de muligens kan være gravide, om det er for tidlig å ta graviditetstest halvannen time etter sex, om konsistens og farge på babybæsj, om hvilke navn som er populære eller ikke, om eu-sanden i barnehagen er trygg nok osv hører til her inne. Så velkommen skal du være :)

Skrevet

Velkommen hit til oss meget snille og koselige kranglere!

Vi overlever nok helt fint å få en mann inn i krangle"klubben" vår :)

Som tillegg info har jeg ved flere anledninger fått beskjed (av venner/bekjente av ditt kjønn) om at jeg nok egentlig er en slags mann. Så vi kan holde hverandre med selskap ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Velkommen til Kragnel her er det full fred, planteprat og høy promilleføring!

Gjest amandine
Skrevet

Ikke kun for kvinnfolk, nei, og velkommen skal du være om du er en tørrvittig smartass;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...