Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 1: En liten skål med havregryn. 2: En halv boks med mager cottage cheese og ett knekkebrød med salami 3: to havre knekkebrød med en skive salami 4: Litt kylling, endel grønnsalat og en spiseskje med ris 5: 2 knekkebrød med salami Er det mye mat når jeg skal ned i vekt? Jeg har trent: Gått 8 km. Spinning 20 minutter, og Ellipse 20 minutter. Høy puls i intervaller.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Anbefaler gratissiden til Grethe Roede, der kan du registrere alt du spiser og den teller kaloriene for deg. Men såpass trening som du har bør du ikke under 1600 kalorier i døgnet... http://www.greteroede.no/roedeklubben/
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Vil bare nevne at salami er veldig kaloririkt.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Nei, men litt ensformig kanskje? Salami er vel ganske mye fett i? Ville vel heller valgt magrere pålegg med mye grønt tilbehør og litt mer mat. Du kommer til å sprekke ganske kjapt om du skal spise så små mengder.
Hybelkanina Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Høres veldig lite ut. Noter deg alt på vektklubben.no eller diett.no og se hva du havner, jeg tror også du bør ha minst 1600 med så mye trening. Ville også vurdert å variere litt mer med pålegg. Salami er fett og inneholder mye kalorier pr 100 g.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Takk for alle tips. Jeg vet at salami inneholder mye fett, men det var det eller ost.. Som vi hadde i kjøleskapet.. (handler inn på fredager:p ) Lite?? Når jeg skrev det ned nå så syntes jeg at det så skikkelig mye ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå