Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Jenta mi på fem måneder er så rolig og avslappet at jeg nesten blir litt bekymret. Det er overhodet ingenting som er problematisk med henne. Hun spiser, leker, utvikler seg, sovner av seg selv, sover natten gjennom, gråter av og til, når hun er sulten eller overtrøtt f.eks, eller om hun har vondt i magen, men hun er ekstremt lett å trøste. Jeg bare legger henne i vognen og legger en hånd over hodet hennes og synger litt, og så er det over! Hun kan ligge på lekematta eller i babygym i halvannen time og underholde seg selv med en leke. Av og til er det nesten så jeg kan glemme henne. Vi har vel aldri utsatt en eneste middag. Er hun ikke i form til å ligge for seg selv er det bare å ha henne på fanget! Er det vanlig å være sånn? Jeg har tenkt at hun er harmonisk, har det bra, og er rolig inni seg. Hun utvikler seg også som hun skal, er sterk i kroppen, snur seg fra rygg til mage, deiser rundt på leker, og prater, hyler, brummer og gurgler som en gal.. og ler som en liten rakker! Men, av og til blir jeg litt bekymret. Hun gjør jo liksom ikke krav på omgivelsene sine. Har hun en svak personlighet liksom? Skjønner dere hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Hun er ikke passiv. Passive babyer er det noe galt med. Høres ut som en "enkel unge" som klarer å underholde seg selv. Hadde samme typen. Nå er hun 2 1/2 og løper rundt som en gal og maaaaaaser på mamma konstant. Så nyt at hun er rolig og harmonisk. Det er utrolig deilig så lenge det varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå