Mamma.til.en.2013 Skrevet 9. august 2012 #26 Skrevet 9. august 2012 Vi bestilte privat ul pga blødning. Var redd vi mistet og ville vite så snart som mulig. Babyen hadde det heldigvis bra. Hadde ikke tatt tidlig ul dersom jeg ikke hadde blødd. Du er helt normal og absolutt ingen dårlig mor!
annhelengs Skrevet 9. august 2012 #27 Skrevet 9. august 2012 Den lille var syk (ikke levedyktig), så måtte avbryte svangerskapet. huff, det var nok ikke forventet nei. håper du bare har trodd at du er mye lengre på vei, og at det ikke er det andre alternativet :/ masse lykke til! håper du får det svaret du ønsker kjapt Har vært hos legen flere ganger nå,og ut ifra hans beregninger når siste mens var hadde jeg termin 2/3 mars,alle prøver hos legen har vært bra. men jeg følte tidlig UL var trygt,ville se hjerteslag. Men der var det bare en liten spire og ingen hjerte slag ennå. Legen dere oxo mente det ville komme innen noen dager,men føler kroppen er anderledes og at noe er galt
håpefull<3 Skrevet 9. august 2012 #28 Skrevet 9. august 2012 Den lille var syk (ikke levedyktig), så måtte avbryte svangerskapet. huff, det var nok ikke forventet nei. håper du bare har trodd at du er mye lengre på vei, og at det ikke er det andre alternativet :/ masse lykke til! håper du får det svaret du ønsker kjapt Har vært hos legen flere ganger nå,og ut ifra hans beregninger når siste mens var hadde jeg termin 2/3 mars,alle prøver hos legen har vært bra. men jeg følte tidlig UL var trygt,ville se hjerteslag. Men der var det bare en liten spire og ingen hjerte slag ennå. Legen dere oxo mente det ville komme innen noen dager,men føler kroppen er anderledes og at noe er galt huff, ikke noe særlig hvis du selv føler det er noe galt:/ håper at kroppen din bare har spilt deg et merkelig puss, at det er hjerteslag der neste gang men om du er sikker på når siste mens var, så er det jo rart å plutselig være så mye kortere på vei... håååper det går bra <3
ragna79 Skrevet 9. august 2012 #29 Skrevet 9. august 2012 Har ikke tatt tidlig UL på noen av mine to, men har (som deg HI) ikke hatt noen komplikasjoner eller mangelfulle tegn på graviditet, så jeg så ingen grunn til det. Dessuten ser jo ikke babyen ut som en skikkelig baby ved uke 10 f.eks.? Var på ul i uke 10-11 med min første. Da såg en godt att det var ett lite foster Jo, du ser vel at det er et foster, men ikke noe mer enn det. Du ser hverken antydning til utseende eller kjønn. Og jeg har personlig ikke noe behov for UL for å få bekrefta en graviditet, for det merkes gjerne på kroppen (og grav.testen) uansett;-) En ser faktisk att det er en baby der, men utsende ok kjønn e vel ikkje det som er viktigst og se for de fleste når de velger og ta tidlig UL. Nå er det vel ikkje så mange som tar UL for å få bekrefta graviditet da. De fleste har vel en grunn til å se om alt er bra. Har selv vært prøver i 10 år, maaaange Spontan aborter og greier rett og slett ikkje å roe meg ned og glede me over det før i veit alt ser bra ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå