Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 kan en god artet i brystet bli til ondarte (kreft) i brystet?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Nei. Dette er jeg sikker på. Jeg har en klump i hvert bryst, som er blitt konstantert godartet(bare vev som har blitt til en hard klump). Den første fikk jeg for 23 år siden. Den andre dukket opp for bare få år siden. Fikk den sjekket med en gang, og også den er godartet Er kulen liksom oval og bevegelig, så er det godartet. Og da blir det ikke noe annet enn det
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Bevegelig, mener du når man presser/ kjenner på det så beveger plass?? men ble glad på dine vegne
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Det er ikke vanlig at godartede endrer seg, men en venninne fikk akkurat påvist kreft i en kul som tidligere var påvist å være godartet. Men det skal sies at da hadde hennes plutselig begynt å vokse og endre seg. Hvis de godartede ikke endrer seg så er det ikke noe å bekymre seg for
Fru Blåbær Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Jeg har en godartet kul som jeg har fått beskjed om at de vil fjerne hvis den skulle begynne å vokse. Men tror ikke at den kan bli kreft. Har du vært hos legen? Mye greier å ta slikt opp med fagfolk enn å sitte og gruble alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå