Himmel og hav Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Jeg var tørst som en ørkenvandrer og drakk sikkert 4-5 liter vann om dagen, jeg raste ned i vekt, hadde leggkramper og var sliten og apatisk. Det var ikke tvil om at noe var galt, og det var ikke vanskelig å skjønne at det var diabetes 1.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 jeg fant det ut hos legen...tok tester hjemme men den viste at jeg hadde normalt blodsukker. Men prøvde å gå ned i vekt og da sa legen min at jeg hadde begynnende diabetes type 2 for mitt fastende langtidsblodsukker var veldig høyt. Men det er ikke en test de tar vanligvis så han sa til meg at hvis jeg ikke hadde sagt at jeg ville ned i vekt så hadde de aldri testa den og det ville tatt 10-15 år før de hadde oppdaget diabetes på vanlig måte...men sjekk hos legen..
3 er nok! Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg var tørst som en ørkenvandrer og drakk sikkert 4-5 liter vann om dagen, jeg raste ned i vekt, hadde leggkramper og var sliten og apatisk. Det var ikke tvil om at noe var galt, og det var ikke vanskelig å skjønne at det var diabetes 1. Signerer denne. Jeg fikk også dårligere syn og mye hodepine (hvilket forsvant etter en dag med medisiner). Jeg kastet opp mye av maten keg fikk i meg og var også en del kvalm. Tørsten man kjenner kan ikke beskrives, man blir rett og slett helt desperat etter kald drikke (hvilket også forsvant med medisiner). Det tok likevel lang tid å legge på seg de 20 kiloene jeg gikk ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå