Solskinnsbolla Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Er i uke 30 nå, og har de siste ukene begynt å slite skikkelig med urolige bein om natta. Det er skikkelig ubehagelig, og veldig utover nattesøvnen. Går nå med nr.3, og har aldri opplevd dette før. Noen andre som sliter med det? Fikk forresten et tips i går mot akkurat dette; ta en spiseskje med Sannasol før jeg legger meg. Og gjett om det hjalp! Så hvis noen andre her sliter med det; ta Sannasol før dere legger dere!
Aleteia Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Det et dessverre helt vanlig! Drives til vanvidd om nettene jeg også- Sanasol skal prøves!
JomfruMarita Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Ja fyttikatta det er så kjipt!!! Jeg har hatt det under begge svangerskapene, forrige gang enda verre enn nå, heldigvis. Jeg opplever at det blir bedre hvis jeg går en liten tur rett før leggetid, men motivasjonen er ikke helt på topp for turer i regnet i uke 37 kjenner jeg... :/ Det hender at jeg må stå opp om natta og ta noen knebøy også, bare for å få litt fred, men Sanasol?! Tenk at jeg ikke har hørt om det før nå!!! Da skal jeg bare kruuuse inn de siste par ukene!!! Takk for tipset, skal definitivt prøves
Solskinnsbolla Skrevet 6. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2012 Tante sliter veldig med dette til vanlig, så det var hun som tipsa meg. Hadde fått tipset på en helsekostforretning. Det funka veldig bra for meg i natt i hvertfall, sov som en baby, så her blir det Sannasol hver kveld til lille'n kommer.
MammaTilToTette + spire Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Venter også nummer 3, 32 uker nå og sliter med urolige ben på kveldstid..Men ikke på natta heldigvis,men ekkelt er det!
VinterSol+2 Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Sanasol skal prøves! Bananer n hjelpe, og jeg smører gjerne føttene med en fet fuktighetskrem og lar dem ligge oppå dyna i trekk fra vinduet når jeg legger meg,, hjelper litt det og,
Solskinnsbolla Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2012 Tok Sannasol før jeg la meg i går også, og det funka like bra i natt. Har funnet vidundermedisinen!
Drammensjente Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Magnesium hjelper ikke meg. Ikke bananer heller (som inneholder mye magnesium). Skal såvisst prøve Sanasol jeg også Det skader ihvertfall ikke! Blir gaaaal av rastløse og urolige ben....
Mammaigjen<3 Skrevet 7. august 2012 #10 Skrevet 7. august 2012 Jeg har denne uroen også i hofter, nakke og ut i armene!! Heeeelt sprøtt... Hvis sanasol er løsningen ville jeg blitt meget happy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå