Gå til innhold

Dere som sykler til og fra jobb..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt sykler dere? Er ei tjukka som akkurat har begynt. 6 km hver vei, med mye helling og bakker. Selv synes jeg d er drit-tungt, ihvertfall fra jobb :/ Føler at alle synes det er kort vei og at jeg overdriver når jeg synes det er tungt.. Og sist men ikke minst; hvor lang tid tar det før kondisen kommer seg?? Er på 3. dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å sykle til jobben i mars/ april. Jeg har vel 3-4 km, med noen store bakker. Jeg syns det hjalp betydelig allerede etter første uka, og enda mer etter andre. Men jeg peser meg fortsatt fremover sammenlignet med veldig mange andre som bare suser forbi meg. Så for min del trenger jeg nok annen trening enn bare den syklingen for at kondisen skal komme seg.

Skrevet

Det verste er når jeg tråkker og tråkker opp bakken og noen elegant sykler forbi.. Men d må jo være bra trening? Er jo helt mør i låra, rødsprengt i trynet og svett to ganger daglig. Var mindre sliten etter spinning for noen år siden i hvert fall ;)

Skrevet

Sykler ca 4 km hver vei til jobb. Ikke mye opp og ned, så det går helt greit, men selvfølgelig varm og litt svett når jeg kommer fram. Vet ikke om jeg merker store forskjellen på formen ifra jeg begynte :/)

Skrevet

pinlig med sykler 1 km bare en vei.

syns det er helt grei vei. men trener mye uten det.

det føles bedre etter 1 uke,.

Skrevet

Nå sykler jeg bare ca 1km til og fra stasjonen og det syns jeg ikke er noen avstand i det hele tatt. Tidligere syklet jeg ca 8km til og fra jobb. Hjem var ikke noe problem for da var det stort sett bortover og nedover, så jeg dusjet sjeldent når jeg kom hjem igjen, men til jobb var det en del oppover og da ble jeg godt varm selv etter en sommer med sykling. Jeg hadde trent en del før jeg startet å sykle, så kan ikke huske at det var noe ekstra tungt i begynnelsen.

6 og 8km er ikke veldig langt, men når man ikke er vant til å sykle og ikke er så veldig godt trent fra før, så er det langt nok. Jeg hadde slitt mye mer nå enn jeg gjorde da jeg syklet 8km x2 hver dag. (Jeg kan jo også legge til at jeg i dag jobber et annet sted og har mye lengre vei til jobb, derfor tog i dag mot sykkel for noen år siden :) )

Skrevet

Nå er jeg i perm men syklet 13 km en vei til jobb, dvs 26 km de dagene jeg syklet. Sykkelformen kommer fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...