Gå til innhold

AAP NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du mottar AAP fra nav kan du kanskje svare meg: hva er grunnstønaden din og hvor mye mottar du ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså grunnstønaden er vel det samme da..1G=82122,-.Har man aap uten at det er på bakgrunn av inntekt har man 2G.Er det på bakgrunn av arbeidsinntekt er aap 66% av dette

Skrevet

Det jeg mente var ; jeg har en dagsats på 823 kr, for en uke så står det at jeg har 4235 i grunnstønad, så denne er jo ut i fra min tidligere inntekt. Jeg har fortsatt ikke fått noe utbetaling. Så jeg lurte på om hva andre har i uka og hvor mye de får utbetalt.

Skrevet

Har 6360 hver 14. dag, og 36% skatt av dette.

Skrevet

Jeg får utbetalt 7000 hver 14 dag.

Skrevet

da vil du få utbetalt 4235 ganger 2 hver 14 dag-minus skatt selvfølgelig.

Dersom du har aap som eneste inntekt, og ikke har hatt arb.inntekt tidligere dette året er 36 % skatt mye.

Skrevet

Hmmm 36 % av dette?? Ellet før dette? De på nav sa at ingen skatter 36% av AAP. Men at folk tror fordi det står i brevet når de får innvilget AAP, men i realiteten så er det ca 15% man skatter. De 36% er i tilfelle du har en bi jobb.

Skrevet

Det står på utskriften min at jeg skatter 36%, ikke at det gjør meg noe, for jeg vil skatte mest mulig da jeg suger på sparing^^

Men etter skatt så sitter jeg igjen med 5100 ca(hver 14 dag), pluss trygd og farsbidrag.

Og jeg har ingen bi jobb=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...