Gå til innhold

Er det slemt å komme med innredningstips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre har kjøpt en helt ny leilighet i et varmere land. Den er delvis innredet, med litt "stram" stil med mye hvitt. Ganske minimalistisk, og utrolig kul synes vi alle.

Men nå skal min mor handle litt tekstiler og stæsj for å ta med dit. Bla a sengetøy. Og hun hadde sett reklame for billig sengetøy på Europris (!)

Greit nok at det er billig, men kvaliteten er crappy, det er så tynt stoff at man ser dyna gjennom og det revner i sømmene og mister fasongen fort. Og det er ikke Så mye dyrere å kjøpe litt bedre kvalitet på andre kjedebutikker som f eks princess.

Jeg foreslo derfor at jeg kan bli med henne på en handlerunde om hun er interessert. Og det var hun forsåvidt. Og som hun sa : I den store potten er gjør det jo ikke så mye forskjell om sengetøyt koster 50 kr per stk eller 150....

Jeg bare lurer på om det var litt slemt å si at jeg synes det europrissengetøyet er både stygt og kjipt... (Ja vi har prøvd det, så jeg vet hva jeg snakker om)

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det er vel ingen grunn til å si at det er stygt, men du kan godt si at du har prøvd det og er veldig misfornøyd med kvaliteten.

Det er alltid lov å komme med tips, men husk at det er dine foreldres leilighet, ikke din, så de må få lov til å ha sin egen stil.

Skrevet

Du kan godt si at det er stygt før hun evt. kjøper det også syns jeg. Det er jo din mor.

Skrevet

Hva man synes er stygt eller fint er et spørsmål om smak og behag. Jeg ville sagt hva min erfaring var ift kvalitet, men ikke kritisert hennes smak. Kanskje ymtet noe om at det ikke er helt min stil eller noe i den dur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...