Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Hoho. Håper du bare glemte bokstaven s Anders er nydelig, Ander...kremt...nei takk.
Kanelbolla Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Sjeldent/spessielt. Høres ut som sander. Men så er jo Sander ett fint navn så da må jo ander gå ann er jo ikke store forskjellen
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Aldri hørt.. Men, tja, mye som er verre enn det altså:-)
magpie Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 syns det var fint, jeg. Tenkte ikje på Anders engang..eller Sander.
Musemorbr / Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Det har jeg ikke hørt/sett før, og min første tanke var at det enten manglet en s på en av endene, eller at e og r var byttet om på.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Det høres litt amputert ut i mine ører... sorry!
TPK Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Aldri hørt det før, og tenkte på Sander. Men var ikke så ille, trenger bare litt tilvenning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå