Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Det ser så jalla ut, og alle som har det er sauer!
Serepta Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Hva er lysfat ? Jeg er ikke noen sau såvidt jeg vet. Og hva som er jalla og ikke har vel ikke du fasiten på, HI ?
Kanelbolla Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Hæ?!? Sånn fat man har under kubbelys for at stearin ikke skal renne ut å ødelegge bordet? Javel, da er jeg "jalla" delux. Heller det enn ødelagte bord! Ting blir hva man gjør det til. Syntest det er fint om man dekorerer litt.
Musemorbr / Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Jeg har ikke, men nå fikk jeg lyst på et jeg også.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Det ser så jalla ut, og alle som har det er sauer! Er du klar over hvor lettantennelig ull er? Hadde du visst det så hadde du antagelig skjønt hvorfor sauene vil ha et fat under lysene sine for å unngå å selv ta fyr.
Kanelbolla Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Hehe der fikk jeg dagens latter Lettantenlige sauer med lysfat. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #9 Skrevet 6. august 2012 Nå ble jeg kjempelei meg altså! Tenk at en anonym syns at lysfat ikke er stilig! Jeg kommer til å samle alle lysfatene sammen fra alle kriker og kroker og KASTE de på dynga! Får bare ikke noen har merket hvor jalla jeg er....
LittLykkelig Skrevet 6. august 2012 #11 Skrevet 6. august 2012 Synes lysfat er fint jeg lurer på hvordan det er hos deg egentlig, siden du tydeligvis er veldig hipster..
Fuglefrø Skrevet 6. august 2012 #12 Skrevet 6. august 2012 For dere som er redd for ødelagte bord finnes det en mellomting da.. Det kalles lysestake... ;o) Haha, troll ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå