Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Fikk brev i posten av hudlegen, med en resept. Også satte han opp noen punkter. bla : 1. Du slutter med smøring av dermovat krem 2.Du fullfører kuren med dalacin krem 3.Du vasker huden med basiron wash. morgen og kvelde hver dag i moinst 14 dager. Det jeg kom til å tenke på nå eer; Jeg skulle kanskje ha fullført kuren med dalacin, før jeg begynner kuren med basiron wash ? Eller spiller det ingen rolle? skjønte ikke helt. Kan selvfølgelig ringe dit å høre, men det er så klundrete med mye venting og sånn, så spør her først hva dere trur.
fersk prøver Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Jeg regner med at grunnen til at du skal vaske deg med basiron wash morgen og kveld er pga dalacin kremen. Kremer er med å tetter porer osv, huden må jo å få puste... jeg hadde gjort det sånn legen har skrevet det til deg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Grunnen til at jeg skal vaske med basiron wash er pga jeg har hårsekkbetennelse. jeg gjør selvfølgelig som legen har skrevet. Men jeg skjønner på en måte ikke hva han mener? Betyr det at jeg skal fullføre nr 2 før jeg begynner på nr 3? At jeg gjør meg ferdige med dalacin krem kuren, før jeg begynner med å bruke basiron wash ? hi
fersk prøver Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg forsto det sånn at du skal bruke de samtidig, viktig å få renset opp når du har brukt krem om dagen, evnt kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå