Gå til innhold

Dr Phil... akuratt nå... :-O (TV 3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte de brenne langsomt i helvete. satte akkurat på og jeg er målløs... at det går an å være så stygge med barn. utrolig trist å se:(

Skrevet

Verste jeg har sett. Stakkars jente.

Skrevet

Grusomt.. satt naken og sulten i 6 år...i sin egen avføring. De skulle fått oppleve samme behandling som de selv ga!!!! Hadde drept de tvert

Skrevet
Grusomt.. satt naken og sulten i 6 år...i sin egen avføring. De skulle fått oppleve samme behandling som de selv ga!!!! Hadde drept de tvert

OG foreldrene tok henne bare ut for å ha sex med henne. Da ble hun ofte blodig, de dusjet henne for å kunne ha sex med henne igjen. De lot venner ha sex med henne, og da satt de å lo hvis de så hun hadde det vondt.

Hun fikk ikke mat så hun spiste på dørliser og plastikboller. Hun ble tvunget til å spise huneavføring og sin egen avføringg

Skrevet

Det fikk jeg ikke med meg. Herregud.... får vondt i meg. De burde ikke få leve...

Skrevet

Dette er grunnen til at jeg har sluttet og se på Dr.Phil!

Lidelsen til denne jenta blir vel ikke mindre av at hele verden sitter å "gasser" seg i detaljene?

Ja, vi må høre om og lære om overgrep mot barn, men dette er ikke den rette måten å gjøre det på.

Skrevet
Dette er grunnen til at jeg har sluttet og se på Dr.Phil! Lidelsen til denne jenta blir vel ikke mindre av at hele verden sitter å "gasser" seg i detaljene? Ja, vi må høre om og lære om overgrep mot barn, men dette er ikke den rette måten å gjøre det på.

Jenta satt der sammen med adoptiv moren sin og fortalte. OG jo jeg tror det hjelper henne at verden får vite

Skrevet

OG foreldrene tok henne bare ut for å ha sex med henne. Da ble hun ofte blodig, de dusjet henne for å kunne ha sex med henne igjen. De lot venner ha sex med henne, og da satt de å lo hvis de så hun hadde det vondt.

Hun fikk ikke mat så hun spiste på dørliser og plastikboller. Hun ble tvunget til å spise huneavføring og sin egen avføringg

Herregud nå ble jeg dårlig, hva faen feiler det folk? Å gjøre noe så grusomt mot ett barn, som i tillegg er ditt eget!? Herregud.. Stakkars jente.. Hvor gammel var hun når dette pågikk da?

Skrevet
OG foreldrene tok henne bare ut for å ha sex med henne. Da ble hun ofte blodig, de dusjet henne for å kunne ha sex med henne igjen. De lot venner ha sex med henne, og da satt de å lo hvis de så hun hadde det vondt. Hun fikk ikke mat så hun spiste på dørliser og plastikboller. Hun ble tvunget til å spise huneavføring og sin egen avføringg
Herregud nå ble jeg dårlig, hva faen feiler det folk? å gjøre noe så grusomt mot ett barn, som i tillegg er ditt eget!? Herregud.. Stakkars jente.. Hvor gammel var hun når dette pågikk da?

Fra hun var 2 til hun var 8.

Skrevet

Det var stefaren som tilslutt røpet dette. Han og moren missbrukte henne begge to. Men tilslutt gikk stefaren til naboen å sa han måte fortelle sin hemmelighet til noen.

Skrevet

Den epsisoden har blitt vist i hvertfall 10 ganger det siste halvåret.

Er sjokkerende men dessverre finnes det slike mennesker, og de er overalt men det viser bare at folk og systemer feiler gang på gang i forhold til forsvarsløse barn.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Nå er jeg helt skjelven her jeg sitter og kvalm.Hva går det av folk som kan gjøre noe sånt mot ei lita uskyldig jente?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...