Miss Dynamite Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Min sønn på 15 mnd er helt gal etter sin cuties koseklut. En liten katt med armer og smokke tråd. Han tok den etter storesøster som aldri ville ha den. Så den er rosa og beige. Men nå begynner han i bhg og det hadde vært kjekt om han hadde en ekstra. Han nekter å i det hele tatt røre noen andre. Søkte på nett og fant de på utenlandske sider men finnes de på norske sider? Har ikke nett i huset enda så ser bare fra tlf. Tenkte å kjøpe den i beige og lyseblå og la den ligge i senga sammen med den gamle. Så kanskje den kan få lukta osv.trenger hjelp hehe
Mor Stratos Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 De selger mye fra Teddykompaniet på lekmer.no. :-)
Miss Dynamite Skrevet 6. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg så det (selv om det ikke er såå lett fra tlf) men han er så kresen. Mæland være akkurat den cuties serien med smokkesnor..håpløst
Mor Stratos Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Det er jo veldig enkelt å bestille fra utlandet, så da ville jeg heller prøvd det hvis den dukker opp! Ser de har den på Amazon.com, og prisen er jo under 200 så da blir null tull i tollen! :-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Du kan kanskje bestille direkte fra Teddykompaniet? Bare send en mail og forklar situasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå