Gå til innhold

Bli kjent med venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart ni år. I starten av forholdet var vi litt usikker på om dette skulle holde, m så gikk d seg til. Problemet mitt er st mannen min den gangen hadde litt vanskeligere for å bli kjent med nye folk enn meg. Syntes derfor har var mye stille i sosiale situasjoner, og når han møtte et par av venninnene mine så var han ikke så pratsom og imøtekommende som jeg forventer og skulle ønske (siden jeg er d selv). Første gangen hun ene var hos oss satt han på dataen nesten hele kvlden istedetfor å prate med oss. Hun flyttet litt senere til en annen kant av landet, så føler de aldri har fått blitt skikkelig kjent. Nå er han fortsatt ikl den som prater mest, m synes han er blitt imøtekommnde til nye folk og mine venner dom kommer på besøk, vi komme godt overens med vennepar på min side etc. Problemet er at jeg ikke helt kommer over dette at han ikke var så imøtekommende i starten. Spesielt i forhold til den ene venninna mi som jeg føler han ikke har fått rettet opp med. Jeg pratet med ei Anna venninne om st jeg var litt usikker på forholdet vårt pga at han ikke e så imøtekommende som andre, og da har jeg liksom laget en big deal av det.

Høre folk snakker om utroskap her og at de har problemer med å komme over det og tilgi. Vel, jeg har problem med å tilgi han dette, tenker på at vi fikk en dum start på dette området og at mange av venninnene mine kanskjemener at han ikke er den rette for mg pga dette... D er som jeg tenker st jeg burde snudd pga dette dem gangen, m trodde jo st d skulle bli bedre, og d har d jo, m dette henger igjen..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Om dette skjedde for ni år siden så tenker jeg at det er på tide å komme over det. Ja, så var han ikke så imøtekommende eller han var sjenert. Noen er det og så tør de opp etterhvert.

Tror ikke du bør kverne rundt på dette, som egentlig er bagateller.

Skrevet

Seriøst? Er det rart det er krig i verden...

Synes ikke det er rart at mannen ikke føler behov for å bli så mye kjent med dine venninner jeg... Forventer ikke at mannen min skal være kjent med mine ihvertfall, så lenge han klarer å oppføre seg som folk.

På samme måten har ikke jeg noe interesse av å kjenne hans kompiser så godt...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Du FORVENTER at han skal være slik og slik fordi DU er det? Da burde du strengt tatt ikke være i et forhold. Ikke alle er sosiale eller har påtrengende fnisebehov med venninner. Ikke alle synes det er lett å bli kjent med nye folk, noen har angst osv. Hvis du vil leve med denne mannen, må du akseptere at han er mindre sosial enn deg. Eller flytte og finne en ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...