Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 klarer ikke slutte å tenke på andre menn. Tenker på at jeg har sex med dem. Ja , bare skyt meg! Også titter jeg på bilder av en annen, så kribler det i magen...uff
2 hjertegull :) Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Trenger du litt spenning i hverdagen, kanskje? Prøv å snakk med samboern om fantasier. Kanskje dere kunne prøve å leve ut noen av de. Tenker at du kanskje vil få dekket noen behov da, og at de 'syndige' tankene vil opphøre
Ladybird2014 Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 I et forhold vil det gå opp og ned. Når man kommer litt på avstand fra hverandre er det lett for at man blir litt betatt av andre. Det er lurt å ikke gi næring til disse tankene, men heller kose seg litt ekstra med samboeren. Litt alenetid dersom det lar seg gjøre. Og du er ikke alene om dette, det er nok mer vanlig enn man tror.
ærlig talt Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Noe liknende skrev jeg engang på anonymforum og da fikk jeg til svar; "Gratulerer, du er normal". Synes det passer til innlegget ditt også Det er de færreste i forhold som lever uten fantasier. Kos deg med fantasiene, og la det bli med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå