Gå til innhold

glad for å ha den mannen jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg nesten daglig leser om dårlige ektefeller (mannen selvfølgelig, kvinner er det jo ALDRI noe galt med) så tenkte jeg å skrive litt om min fantastiske mann. Ikke så mye men hvor flink han har vært i sommerferien. Jeg har vært på ferie med sønnen vår på 7 og ei venninne og han har vært hjemme med sønnen vår på 2 år. ( vi skal reise sammen til tyrkia alle sammen i september også). Når jeg kom hjem var hele huset strøøøkent. Han har tatt oppvasken etter hver middag og alltid lagt begge ungene og lest eventyr.

vil du dele noe fint om din mann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er uendelig snill, intelligent og tålmodig :)

Skrevet

Jeg blir glad for at jeg ikke har mann av å lese her inne jeg:pMakan!Men, hold på han du har du-det er nok det beste:))Og selv om mange her visstnok tror at gresset er grønnere på andre siden- så stemmer ikke det!

Skrevet

Mannen min er snill og trofast.

Han drar på jobb hver dag før halv sju.

Tar alle faste utgifter vi har, da han tjener mye mer enn meg.

(som jobber kortere vikariat)

Tar med ungene ut og leker i helgene nå som jeg er gravid.

Er praktisk anlagt og ordner opp hjemme.

Hjelper meg med studiene, tok seg fri et par dager i vår for å hjelpe meg med hjemmeeksamen.

Gikk med på å få flere barn selv om det helst var jeg som ville.

Skrevet

Mens jeg ligger på sykehus, så gjør mannen min alt som er nødvendig hjemme i huset, tar seg av sønnen vår og kommer på besøk nesten hver dag - enda det tar 45min å kjøre hver vei. Samtidig er han positiv og oppmuntrende, og er til stor støtte for meg akkurat nå :)

Skrevet

Er økonomisk ansvarlig. ( altså ikke ansvarlig for økonomien)

Trofast.

En likestilt partner på alle områder, slik som husarbeid og barna.

Støtter meg i forhold til jobben min.

Er generøs med komplementer og er fysisk hengiven hver dag. Gir meg klem og kyss hver dag. Viser for omverden at han er stolt av meg. (vi har vært dammen i tjue år)

Er en skjønn pappa som liker å være sammen med barna sine.

Han er nesten perfekt og jeg er lykkelig for å kalle han min mann! :D

Skrevet

Mannen min er veldig snill, hjelpsom, og trofast. Han gjør mye husarbeid, lager mat, legger ungene når han ikke jobber natt eller kveld. Han kjøper ofte blomster og viser at han setter stor pris på meg.

Og, det glemte jeg nesten : han er veldig god i senga :-))))

Skrevet

Jeg kan ikke skrive noe om mannen min her, for da blir jeg med en gang beskyldt for å lyve, eller så blir han beskyldt for å være homofil eller utro. Men jaggu er han bare en snill og myk og godt oppdratt kar, gitt. Men sånt blir det jo ikke bra fyllstoff av på anonymforumet her.

Skrevet

Jaaaa , endelig en sånn fin tråd :) Det er fint med menn som klarer å ta godt vare på oss og barna :) mannen min er bare helt vidunderlig , han er utrolig snill , lager mat hver dag og tar seg av ungen å som jeg er gravid og orker svært lite :) kunne ikke ha hatt noen som var bedre :)

Skrevet

Blir så godt humør av sånt, og ikke bare negative ord om de fæle mennene der ute.

Har en fantastisk, god, snill og kjekk mann!!! Har aldri angret på at jeg giftet meg!!!

Han er en fantastisk pappa til våre 2 barn!!!

Skrevet

Han er en fantastisk pappa til jenta vår. utrolig god, kjærlig og omsorgsfull. Det at han elsker meg er det beste:D

Skrevet

Han tjener masse, masse penger.

Skrevet

Han er utrolig snill! Stiller opp for oss på alle måter. Tar med ungene på turer på fjellet, i skogen, på ski, osv. Jeg jobber mye helg og kveld, så han har de alle 3 mye alene. Han ser hva som må gjøres både inne og ute. Praktisk anlagt!

Mye flinkere med blomster enn meg. Så det nydelig rosebedet vi har er hans fortjeneste. ;) Desuten baker han verdens beste brød, og er utrolig dyktig til å lage mat.

Han er dog langt fra perfekt, -men han er perfekt for meg! :)

Skrevet

Han er LEEEEEEGEEEEEEEE <3 <3 <3

Skrevet

Jeg og barna kommer alltid først, no matter what. Her hjemme er vi likestilt, alt fra klesvask til bilvask, fra støvsuging til husmaling. Han skriver små post its lapper og henger på speilet før han går på jobb, ikke absolutt hver dag da. Han er så kjekk at det fortsatt, etter 8 år, krible i magen når han ser meg inn i øynene med sitt spesielle blikk...

Skrevet

Min mann er helt fantastisk på alle måter!!

Skrevet

Min samboer er den beste, på alle måter. Vi utfyller hvarandre så bra og passer så godt sammen. Han er flink til å hjelpe til, og gir meg kyss og klem hver dag. Vi krangler så og si aldri.

Kunne ikke hatt neon bedre enn han.

Skrevet

Han er kjempeflink til å jobbe.

Han leverer ofte barna i bhg før jobb, selv om jeg har fri og kunne gjort det selv (jeg henter så og si alltid da).

Han legger ungene sammen med meg hver dag (tar en hver eller begge sammen).

Han drar alltid på butikken for meg hvis jeg plutselig blir godtesyk en dag eller noe :P

Er ikke alltid så flink til å se hva som må gjøres hjemme, MEN han sier aldri nei når jeg spør om han kan gjøre noe eller at jeg trenger hjelp.

Veldig flinkt til å arbeide utafor huset (gressklipping, fiksing av biler, opprydding osv)

Kysser meg hver dag før han drar på jobb (så sant han ikke forsover seg eller er stressa :P) og når vi legger oss, samt sier at han elsker meg.

Skrevet

Mannen min elsker meg. :) Han gjør alt husarbeid, han lager all mat, han tar all klesvask, og han er det ryddigste menneske jeg vet om. Han forsørger meg økonomisk og jobber hardt. Han tømmer sandkassen til katten min, så jeg skal slippe. Han leser nattaeventyr, leker og koser, og er verdens beste pappa for gutten vår. Han er alltid den som tørker oppkast, og det uten å bli fortvilet slik som jeg kan bli. :) Han kan strekke seg veldig langt for å gjøre meg lykkelig, og er utrolig flink til å glede meg med små ting. I tillegg er han en skikkelig maskulin mann, med motorsykkel, hobbyverksted, og alle slike manneinterresser som jeg liker at han har. Mekker og snekrer, og har alltid noe nytt å fortelle eller vise frem. Han er interessant, sexy og spennende, og det kribler fremdeles like mye som den dagen vi møttes. Nevnte jeg at jeg fant han på internett, helt tilfeldig, og falt pladask for utseendet hans. At han også hadde en fantastisk personlighet, og mente det samme om meg som jeg mente om han, var rett og slett tidenes lykketreff. At han i tillegg var villig til å bosette seg langt fra alle han kjenner, fordi jeg vil bo på landet i nordnorge, er nesten utrolig. :D Jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har vært irritert på han, og det verste han har sagt til meg var da han sa jeg var selvpiner, ikke visste mitt eget beste og burde legge meg. Jeg ville se en film som varte til over midnatt, og gutten fikk tenner og våknet omtrent hver time, så han hadde faktisk rett. Ingen av oss fikk mye søvn den tiden. Jeg har fint lite å klage på jeg. Jeg innser hvor heldig jeg er. :)

Skrevet

Eerrhm, er ikke mye av det dere nevner en SELVFØLGE?

At når dere er vekke så tar han husarbeid og "passer" (sine egne!) unger!? Mye merkelig her, mannen er da vel like ansvarlig for hus/hjem/unger som dere. Ingen hund som er opptrent til å ta husarbeid.. "ååå mannen min er så flink til å gi labb"

Har en fantastisk mann som gjØr det samme husarbeidet som meg. Og selvfØlgelig, tar vare på datteren.

Skrevet

Eerrhm, er ikke mye av det dere nevner en SELVFØLGE?

At når dere er vekke så tar han husarbeid og "passer" (sine egne!) unger!? Mye merkelig her, mannen er da vel like ansvarlig for hus/hjem/unger som dere. Ingen hund som er opptrent til å ta husarbeid.. "ååå mannen min er så flink til å gi labb"

Har en fantastisk mann som gjØr det samme husarbeidet som meg. Og selvfØlgelig, tar vare på datteren.

Hehe, tenkte det samme.

Får håpe mennene deres er like takknemlige for at disse damene er trofaste, gjør husarbeid og passer barna sine :) Og ikke minst at disse damene synes seg selv er like fantastiske som gjør disse tingene.

Skrevet

Mannen min lager middag og rydder uten at noen må minne ham på det. Det har særlig tatt seg opp etter at jeg ble gravid. Flink? Nei, det vil jeg ikke si, "ansvarsfull" er det riktige ordet her. Ingen sier til oss at vi er flinke og fantastiske når vi damer setter på en klesvask eller skifter en bleie. Så jeg synes det blir feil å rose mannen opp i skyene for hver minste lille ting han gjør.

Han ser også mye oftere nå at jeg er sliten og trenger hjelp (bruker ikke å klage og mase, så det er ikke alltid like greit å se hver gang), han tar hensyn til at jeg er gravid og for eksempel ikke skal løfte tungt. Han har tatt imot mine barn fra tidligere som sine egne, og har aldri stilt spørsmål ved å passe dem hvis jeg må på reise i forbindelse med jobb eller ta en dag fri hvis barnet er sykt og jeg har noe svært viktig som må gjøres (han får jo ikke sykt barn-dager for mine barn, men har fleksibel jobb der han kan være hjemme og arbeide).

Så jeg synes jeg har vært heldig og fant en ansvarsfull, snill, kjekk og seriøs mann.

Skrevet
Eerrhm, er ikke mye av det dere nevner en SELVFØLGE? At når dere er vekke så tar han husarbeid og "passer" (sine egne!) unger!? Mye merkelig her, mannen er da vel like ansvarlig for hus/hjem/unger som dere. Ingen hund som er opptrent til å ta husarbeid.. "ååå mannen min er så flink til å gi labb" Har en fantastisk mann som gjØr det samme husarbeidet som meg. Og selvfØlgelig, tar vare på datteren.
Hehe, tenkte det samme. Får håpe mennene deres er like takknemlige for at disse damene er trofaste, gjØr husarbeid og passer barna sine :) Og ikke minst at disse damene synes seg selv er like fantastiske som gjØr disse tingene.

Ja, mannen er flink fordi han er trofast og ikke puler på andre... Hahaha, nå har jeg hØrt det og! :D

Skrevet

Jeg å min mann, vi krangler.

Vi diskuterer, vi ordner opp, vi jobber for forholdet.

Og jeg eeeeelsker det:D

Jeg vil ikke ha en mann som går på tå hev for å behage meg, en som trenger skryt for å gjøre ting som er en selvfølge.

Jeg elsker min mann med alle feilene og manglene han har^^

At han aldri klarer å lukke et skap etter seg, aldri klarer å gå ut med søpla når han skal, aldri klarer å gjennomføre en ting for alt er bare halveis^^

Men vi fyller hverandre<3

Det han mangler, får han igjen i meg.

Det jeg mangler, får jeg igjen i han:D

Og alt er bare herlig, jeg kunne ikke bedt om en bedre mann eller forhold=)

Skrevet

Ja min mann skryter også av meg, at jeg er en god kone, er flink mor, og er god til å lage mat, det er da sikkert også en selvfølge, men jeg elsker at han nevner det ofte. Hvorfor er det så galt , å være takknemelige for hverandre og å nevne det? Tar man alt som en selvfølge er det ikke mye takknemlighet i det forholdet.

Og når jeg leser om alle de dårlige mennene der ute, så blir jeg ENDA mer glad for at jeg har akkuratt den mannen jeg har, og jeg roser han enda mer;-) det kommer jeg til å fortsette med, det har aldri vært galt i de 12 årene vi har vært sammen og 10 som git!

AMEN!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...