Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Og det er en fast jobb med 100% stilling. Jeg har lett i tre år og kun hatt jobb som tilkallingsvakt. Søkt jobber i hele landet uten napp. Skrevet søknader i alle slags mulige former. Nav påstod jeg ikke har krav på noe hjelp så lenge jeg hadde jobb. Er vikar idag, men neste mnd. Står jeg uten jobb og har ikke tjent nok til dagpenger Føler meg totalt ubrukelig som ikke klarer å få en inntekt som ikke tilsvarer en skoleelev, men en voksen mor og kone
Nirgal Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Må ikke se så negativt på det, du har jo holdt ut i 3 år, litt til kan ikke skade, tenk å stolt du er av deg selv denn dagen du har fått deg fast jobb! Noe er alltid bedre enn ingenting er en regel her i huset. Du kan jo feks ta et studie, da har du både stipend og lån du kan søke på, evt skaffe deg en deltidsjobb. Mulighetene er der, jeg heier på deg:D:D
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Takk for det Har vurdert noens studier og, men alt må klaffe med økonomien. Har jeg under 10 000 i mnd. Ja, da sliter vi. Da har vi ikke noe sted å bo. Prøver å være positiv, men klarer ikke lenger dessverre og det at om 1 mnd. kan vi stå uten et hjem ødelegger meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå