Påtidemedentil Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg er 7 uker gravid. Men er sykt kvalm, hele dagen! Dritt lei. Imorgen er det jobb igjen. Sist uke gikk det greit, men nå er jeg mye mere kvalm! Jeg har sovet nesten hele helgen, flyttet meg litt opp på stuen for å se tv. Er dette normalt? Hva skal jeg gjøre? Jobber på skole/SFO. Lærling er jeg, første uken min var sist uke! Har ikke fortalt om graviditeten enda. Vurderer og være hjem imorgen. Eneste som funker er å ligge i foster stilling :/ Noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du?
Mmbaby Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 7 uker idag, og har vært veldig kvalm siste dager. Ikke kastet opp enda, bank i bordet, men som deg best å ligge. Sliter med å få i meg mat. Jobbet tors, fre og lør men måtte kaste inn håndkle idag. Håper det roer seg fort.
Påtidemedentil Skrevet 5. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2012 Ja, jeg blir bare verre. Brekninger har jeg, en spyr ikke! Lite med mat, mest drikke og salt potetgull. Håper det gir seg fort ja, blir nok og ringe inn imorgen. Har satt vekke klokke på 2 timer før, så jeg kan dusje, spise, slappe av! Å se om jeg er bedre eller må ringe inn :/
November-spire-79 Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg drakk brus,juice og alt som var flytende når jeg var kvalm. Orket ikke mat. Ble kvalm av mariekjeks også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå