Gå til innhold

Dere som ikke bruker tøymykner ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere klærne til å bli myke?? Har prøvd uten et par ganger og da kan jeg holde en bukse rett ut for den er stiv som en stokk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørker tøyet ute. Blir så fint atte. Mykt nok for oss ihvertfall!

Skrevet

Det blir ikke det for min del, vi har nok litt hardt vann også. Vi henger opp klær på tørkestativ, men det ville sikkert blitt mykere i tørketrommel.

Vi reagere på det meste av parfymerte greier, så her må vi droppe det.

Skrevet

Tørker ute, evt i tørketrommel med sånne "tørkeballer" i. :)

Skrevet

Det som henges opp kan bli litt stivt, men det blir raskt mykt når vi tar det på.

Det som tørkes i trommel blir uansett mykt. Tøymykerene jeg har vært borti stinker. Svigermor bruker det. Når ungene kommer fra besøk hos henne har hun ofte vasket klærne deres. Det er mykt, men stinker såpass at jeg slenger det rett på vask for å bli kvitt lukta.

Skrevet

Synes klærne er myke og fine jeg :) Eneste hånddukene som begynner og bli stive, så skal for første gang i mitt liv teste ut tøymykner ;)

Har heller ikke tørketrommel, og vasker klærne på vanlig vaskeprogram med omo. Kan være at jeg er bare vant med å ikke bruke tøymykner, og de gangene noen har vasket klær med tøymykner klør de :S

Gjest Visten
Skrevet

Vi bruker tørketrommelen endel, og alt som går gjennom den blir jo mykt. Resten henger vi opp til tørk og synes egentlig ikke det heller blir særlig hardt... Forsøkte å tørke håndklær på stativ noen ganger, syntes de ble like harde både med og uten tøymykner. :)

Skrevet

Bruker bare tørketrommelen, aldri hatt et stivt plagg:)

Skrevet

Synes klærne er myke og fine jeg :) Eneste hånddukene som begynner og bli stive, så skal for første gang i mitt liv teste ut tøymykner ;)

Har heller ikke tørketrommel, og vasker klærne på vanlig vaskeprogram med omo. Kan være at jeg er bare vant med å ikke bruke tøymykner, og de gangene noen har vasket klær med tøymykner klør de :S

Tøymykner på håndklær hindrer sugeevnen lærte jeg i en kjemitime :-)

Skrevet

Stryker alle klærne, da blir de myke. Håndklær i tørketommel.

Skrevet
Synes klærne er myke og fine jeg :) Eneste hånddukene som begynner og bli stive, så skal for første gang i mitt liv teste ut tøymykner ;) Har heller ikke tørketrommel, og vasker klærne på vanlig vaskeprogram med omo. Kan være at jeg er bare vant med å ikke bruke tøymykner, og de gangene noen har vasket klær med tøymykner klør de :S
Tøymykner på håndklær hindrer sugeevnen lærte jeg i en kjemitime :-)

aha, da dropper jeg det :) men skal myke opp noen pledd så blir nok nødt til å bruke det en gang uansett :)

Skrevet

Hvorfor bruker dere ikke tøymykner egentlig?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Her er det så mye kalk i vannet at alt blir utrolig stivt uten tøymykner, men jeg bruker kun Neutral uten parfyme for jeg klarer ikke lukta av parfymen som er i mange tøymyknere.

Skrevet

Jeg ønsker ikke å tilføre tøyet mer kjemikalier enn nødvendig. Mange som reagerer på det i tillegg.

Skrevet

Det lukter vondt, utsetter oss for ekstra kjemikalier, koster penger, tar litt ekstra tid og er helt unødvendig.

Skrevet

Jeg elsker de stive papp-håndklene mine! Blir jo tørr på et sekund :-) Hater å tørke meg med tøymyknede håndkler, man flytter jo bare vannet rundt på kroppen! I tillegg til det hun over meg nevner; utgjør tøymyknere en ekstra belastning på miljøet.

Skrevet

en liten skje edikk kan funke som substitutt for tøymykner. Lukter ikke edikk av klærne etterpå )

Skrevet

Vi bruker tørketrommelen til å tørke tøyet i, tøyet blir mykt hver gang hos oss.

Skrevet

Fordi det stinker?

Skrevet

Synes tøymykner lukter godt jeg. Bruker det hver gang. Ingen som reagerer på det hos oss heller. Og klærne blir jo så stive og rare uten :P

Gjest April barn <3
Skrevet

Tørketrommel. Resten henger jeg opp på stativ.

Skrevet

Tørker sengetøy, håndklær og sokker/undertøy i trommel. Det er mykt og godt.

Resten av tøyet henger vi opp. Blir litt stivt, men blir mykt med en gang vi tar det i bruk.

Bedre med stive klær i klesskapet enn kløe og vond lukt i klærne.

Skrevet

Liker ikke myke klær. Liker stiveten, det føles ekstra rent. Føler særlig håndklær blir litt "skitne" ved bruk av tøymykner.

Skrevet

Liker ikke myke klær. Liker stiveten, det føles ekstra rent. Føler særlig håndklær blir litt "skitne" ved bruk av tøymykner.

Skrevet

Jeg syns det lukter kjempe godt, syns ikke de blir rene uten

Elsker lukter rent..

Men bruker Milo en del og den lukter jo godt uten mykner men liker det godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...