Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Hvor er de beste plassene i Oslo Spektrum når vi skal på Disney on ice...? Vi trenger ikke nødvendigvis de beste, men vi vil jo gjerne se noe. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Opp igjen... Må da være noen som har vært på Disney on ice?
Jentene mine og jeg:) Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Vet ikke hva som er de beste, for vi satt så langt bak at vi egentlig trengte kikkert for å se noe. Lengst mulig framme kan jeg tenke meg er bedre...
skinnfilla Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Vi bestilte hotellpakke et år og fikk da gode plasser nede ved isen . Kjempe moro show. Har vært der 4 ganger og vil nok i år også
Nordhagenjentene :) Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Jeg tror, etter i år, felt 101-103 og felt 119-121 Vi satt på 109 i januar, og har felt 120 neste år. Satt på rad 4 eller 5, men de stolene står ikke så mye høyere enn raden foran, så man må se mellom hodene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå