Gå til innhold

Skulle SÅ ønske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at vi hadde en litt større leilighet med 1 soverom til!!! Har en relativt liten leilighet med 1 soverom og skulle ønske vi hadde 1 soverom til mini! Jeg er så sikker på at h*n hadde sovet så mye bedre på eget rom! H*n kan fint sove 5-6 timer når vi har lagt h*n men når vi legger oss våkner h*n hver 3 time eller oftere..

har to små rom som vi for tiden bruker til Walk-in closet og skulle gjerne brukt det som soverom til h*n i stedenfor, men der er det jo ingen vinduer så det går jo ikke ann å lufte ut og få litt frisk luft...!

*frustert* noen andre som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har plutselig funnet ut at huset er blitt for lite for oss. Jentene har delt rom i et halvt år nå, men det prosjektet har vi rett og slett gitt opp. De vil ikke legge seg da. Så nå sover minsten på vårt rom, og da legger de seg fint. Ikke ideelt, men forhåpentligvis får vi bygget på huset snart. Ikke så lett for dere som har leilighet da, men... Ikke noen sjanse å selge og flytte?

Skrevet

Siden jeg har leid ut leiligheten må jeg vente til Oktober før jeg evnt kan selge, men nå er barnefaren fra Afrika og uten opphold-arbeidstillatelse i Norge så vi må vente inntil Januar før vi kan søke om familiegjenforening pga jeg hadde ikke nok inntekt 2011, så kan ikke kjøpe ny leilighet før vi vet at han får fikset papirene sine og får seg en jobb...

Skal ikke være lett asså....

Skrevet

at jeg blir gravid igjen snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...